אין מתנות חינם:

מיקרוסופט תמשיך "לנדנד" למשתמשי מערכות לא חוקיות

מיקרוסופט אמנם הצהירה כי תעדכן בחינם גם את מערכות ההפעלה הפרוצות לווינדוס 10, אך מסתבר כי החברה לא ממש מתכוונת לסלוח למשתמשים בגרסאות הלא חוקיות (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
ווינדוס 10 (יח"צ)

אין מתנות חינם: ימים ספורים לאחר שהפתיעה ענקית התכנה מיקרוסופט עם ההודעה על כך שתעדכן בחינם מערכות הפעלה ל-Windows 10 גם אם הן מערכות הפעלה פרוצות ולא חוקיות, זאת על מנת לדחוף את כלל המשתמשים למערכת ההפעלה החדשה שלה, מתבררים כעת הפרטים המלאים שמלמדים על כך שמיקרוסופט לא ממש שוכחת ולא סולחת למשתמשים שבחרו לפרוץ את מערכת ההפעלה במקום לשלם עליה.

על פי הפרטים ששחררה החברה, מערכות פרוצות אמנם ישודרגו באופן חינמי למערכת ההפעלה החדשה, אך הן לא יהפכו לחוקיות. במקום זאת המשתמש ימשיך לקבל הודעות על כך שמערכת ההפעלה שלו איננה חוקית ועל חשיבותן של תוכנות מקוריות.

המשתמשים יקבלו הצעה לרכישת רישיון, ממש כמו שנעשה כיום במערכות ההפעלה של החברה, והם ימשיכו לקבל אך ורק עדכוני אבטחה קריטיים, זאת על מנת לוודא שהמחשבים הפרוצים לא יהפכו לסכנה ברשת וידביקו מחשבים ומשתמשים אחרים.

בהודעה שמסרה מיקרוסופט ל"יאהו" נאמר כי "אנו נאפשר לבעלי עותקים לא מורשים לבצע את השדרוג, אבל הם יישארו לא מורשים. הגרסאות הללו לא מופצות על ידי מיקרוסופט ולא נתמכות על ידי החברה או שותפות מוכרות שלה".

"על פי מומחים בתעשיית התוכנה, השימוש בתוכנה פיראטית, כולל עותקים לא מורשים של Windoes, טומן חובו סיכונים כגון הדבקות בנוזקות, חשיפה של פרטים אישיים, גנבת זהות, פגיעה בביצועי המחשב ובפונקציונליות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר