הישג לקווי הנייעס: צו למניעת סגירת הקווים עד למתן החלטה

מספר שבועות לאחר שדחה בית המשפט את סגירת קווי הנייעס עד למתן צו ביניים בנושא, פסק בית משפט העליון כי קווי הפרימיום בתעריף רגיל לא יסגרו עד לקיום דיון בנושא. פסק הדין הסופי צפוי להינתן עוד השנה (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

הישג לקווי הנייעס: מעט יותר מחודש לאחר שעתרו מספר מפעילי "קווי נייעס", וקווי מידע אחרים הפועלים כקווי פרימיום בתעריף רגיל, לבג"ץ כנגד החלטת משרד התקשורת לסגור את השירותים החינמיים. העניק בית המשפט העליון היום (שלישי) דחייה נוספת המונעת את סגירת הקווים עד לקיום דיון בנושא.

על פי החלטת בית המשפט, דיון בנושא הבקשה למתן צו על תנאי וצו ביניים יידון בפני בית המשפט עד לסוף שנת המשפט הנוכחית. כשעד אז, יעמוד המצב הנוכחי בעינו וקווי הנייעס והמידע לא יסגרו.

כזכור, החלטת משרד התקשורת שהתקבלה בעקבות לחץ חברות התקשורת, קבעה כי קווי הפרימיום בתעריף רגיל, שאפשר לאזרחים להפעיל קווי תוכן בתעריף רגיל. תוך שהם נהנים מהפרשת חלק מדמי הקישוריות המועברים לחברת הסלולר שארחה את אותם קווים.

על פי ההחלטה סופית, שפורסמה לפני שבועות ספורים, אמור היה המשרד לסגור את כלל קווי התוכן המציעים את שירותיהם בקווים רגילים ללא תוספת תשלום, כבר לפני כחודש בתאריך ה-15 בפברואר. אלא שעתירתם של חלק ממפעילי הקווים לבג"ץ מנעה את סגירתם בתאריך האמור.

מפעילי הקווים, ביקשו כי בית המשפט יפסוק צו ביניים למניעת הסגירה, עד למתן פסק דין בעתירה. בית המשפט שדחה את סגירת הקווים, העניק למפעילים צו המקפיא את ההליכים עד למתן תגובת המדינה לבג"ץ.

כעת, לאחר שהתגובה נמסרה, כאמור הותיר בית המשפט את צו על כנו עד לדיון בבקשה למתן צו ביניים, עד לישיבה בנושא בקשת מתן צו על תנאי וצו ביניים סופי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר