'פייסבוק' רוצה להפוך לאתר חדשות

ענקית הרשת, פייסבוק, מתכוננת להציע לאתרי תוכן וחדשות שיתוף פעולה ייחודי, במהלכה יוצגו כתבות תוכן בעמודי הפייסבוק של אתרי אינטרנט ברחבי העולם במלואם (דיגיטל, רשת)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

פייסבוק בדרך לחדשות: דיווח שמגיע מה"ניו יורק טיימס" מלמד כי ענקית הרשת, פייסבוק, מתכוננת להציע לאתרי תוכן וחדשות שיתוף פעולה ייחודי, במהלכה יוצגו כתבות תוכן בעמודי הפייסבוק של אתרי אינטרנט ברחבי העולם במלואם, במקום המצב הקיים כיום בו נהוג להעלות לינקים ותמונות המפנים לאתרי החדשות עצמן.

על פי הדיווח, במהלך שיתוף הפעולה בין הרשת החברתית הגדולה בעולם לבין אתרי החדשות, תציע פייסבוק לאתרים חלקים מנתח הפרסום שיופיע לצד התוכן המשותף ברשת פייסבוק.

הפיילוט שיחל לפי הדיווח כבר בחודשים הקרובים, כולל הסכמים אם אתרים מהגדולים בעולם, בניהם גם אתר הניו יורק טיימס עצמו, ואתרים כמו באז פיד, נשיונל גיאוגרפיק ועוד.

פייסבוק רוצה להפוך לאתר החדשות הגדול בעולם

בשלב זה לא לגמרי ברור מתי תחל החברה להציע לכלל האתרים בעולם להצטרף למחלקת החדשות שלה, מה יהיו תנאי הכניסה וכיצד יוצגו התכנים למשתמשים עצמם, אך מדובר בהמשך למשאלה שהביע מייסד החברה, מארק צוקרברג, לפני מספר חודשים, אז הביע את רצונו להפוך את פייסבוק לפלטפורמת חדשות הגדולה בעולם.

המצב כיום בו משתפים אתרי חדשות לינקים ותמונות בלבד, נוח יותר למרבית האתרים, שמצליחים להביא את החדשות לפיד שלכם וזוכים לטרפיק משמעותי המגיע מפייסבוק. אך החברה ככל הנראה תיתן עדיפות גבוהה בהרבה לאתרי תוכן שיבחרו לשתף פעולה עם פייסבוק ולהעלות את התוכן עצמו לעמודי הפייסבוק הרשמיים של האתרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר