האקרים פרצו לאתר הכנסת: "שחררו את פלסטין"

האקרים, ככל הנראה פלסטינים, פרצו הבוקר לבסיס הנתונים של מאגר החוקים באתר הכנסת, וכתבו "שחררו את פלסטין". הפריצה נחסמה והאתר שב לפעול (חדשות טכנולגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
אתר הכנסת (צילום מסך)

טרור ברשת: אתר הכנסת נפרץ הבוקר (רביעי), ככל הנראה על ידי האקרים פלסטינים, כשאזרחים שניסו להגיע לרשומות החוקים המופיעים באתר הרשמי של כנסת ישראל, נתקל בהודעות כי האתר נפרץ על ידי "Abderrazak" ולצידו הכיתוב FreePalestine (שחררו את פלסטין). מה שמצביע ככל הנראה על מוצאו של ההאקר.

נכון לעתה, שב אתר הכנסת לפעילות סדירה. נציין כי הפריצה בוצעה אך ורק לבסיס הנתונים המאחסן את רשומות החוקים באתר הכנסת, וכי לא ידוע על פריצה לאתרים ממשלתיים נוספים ולעמוד הבית של אתר הכנסת.

בחודשים האחרונים, חלה עלייה משמעותית במספר ניסיונות הפריצה לאתרי אינטרנט ישראלים, בניהם גם אתרים ממשלתיים שאמורים להיות מוגנים על ידי מטה הסייבר הממשלתי. כך כזכור, נפרץ אתר האינטרנט של הרשות למחמה בסמים והושחת מספר רב של פעמים, ככל הנראה על ידי תומכי לגליזציה של סמים קלים.

אך בזירת הסייבר הישראלית נפגעו גם לא מעט אתרים מפריצות שבוצעו ככל הנראה על ידי מדינות ערביות שונות, ובראשם איראן. בנוסף, בחודשים האחרונים החל מטה הסייבר הלאומי להתריע בפני מנהלי אתרים פופולריים בישראל על פריצות שבוצעו בשרתיהם.

כזכור, לפני מספר שבועות חשפו במעבדות קספרסקי רשת ריגול מוחכמת ביותר שפועלת בעשור האחרון, ומערבת מדינות ערביות שונות, ובראשן איראן. הרשת שמכונה קבוצת Equation, ואשר עושה שימוש בכלים מתקדמים ביותר, והצליחה להדביק אלפי מחשבים בישראל בווירוסים המתוחכמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר