דיווח: סמסונג תשיק סמארטפון גמיש

מקור בכיר בסמסונג צוטט בכלי תקשורת בדרום קוריאה ולפיו בשנה הבאה - שנת 2016, תחל החברה לעשות שימוש מסחרי במסכים גמישים ומתקפלים

חיים אבני | כיכר השבת |
הטלפון הגמיש של LG, סמסונג צפויה להציג משהו אמיתי יותר (צילום מסך)

העתיד תכף מגיע: כלי תקשורת בדרום קוריאה מדווחים כי ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג אמורה להשלים עוד במהלך השנה הנוכחית את פיתוחם של רכיבי הליבה לסמארטפון גמיש. מה שיגרום לחברה ככל הנראה להשיק כבר בשנה הבאה מכשיר סלולר חכם גמיש ומתקפל.

על פי הדיווחים בתקשורת הקוריאנית, החברה עומדת על סף השלמת פיתוח סוללות, לוחות אם ושאר הרכיבים בצורה שתאפשר להם להיות גמישים ביותר, עד כדי קיפול. סמסונג כבר הציגה בעבר מסך מגע גמיש ומתקפל, ומכשירי הקצה של החברה - GALAXY Note 4 EDGE ו-GALAXY S6 Edge כבר עושים שימוש חלקי במסכים קמורים.

על פי הדיווחים, בסמסונג כבר השלימו בעבר פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים שאפשרו באופן תיאורטי סמארטפונים מתקפלים, אלא שעלות הייצור הייתה גבוהה ביותר, מה שהפך את הייצור המסחרי לבלתי אפשרי, כעת מצאה החברה פתרונות מתקדמים יותר המוזילים באופן משמעותי את עלות הייצור, ומאפשרים לחברה להחל בייצור מסחרי מוגבל לסמארטפון גמיש באמת.

על פי הדיווחים, מקור בכיר בסמסונג הצהיר כי כבר בשנה הבאה - שנת 2016, תחל החברה לעשות שימוש מסחרי במסכים מתקפלים וגמישים. למרות זאת, הטלפונים הגמישים לא צפויים להימכר מחוץ לדרום קוריאה, שם הם צפויים להימכר במחירים גבוהים במיוחד. רק בעתיד תחל החברה לשלב את המכשירים הגמישים בליין המסחרי הרגיל שלה.

כיום קיימים בשוק מספר מכשירי טלפון גמישים, אך לא מדובר בטלפונים מתקפלים באמת, אלא במכשירים הכוללים אלמנטים גמישים. כך למשל סדרת G Flex של LG שעושה שימוש במסך גמיש שמבטיח עמידות גבוהה יותר ויכולות גמישות לא משמעותיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר