הכירו: הרובוט שיחזק את הקשר בין הורים וילדים מרוחקים

הורים הנאלצים לטוס ליעדים רחוקים מילדיהם יוכלו מעתה לשמור על קשר יוצא דופן עם הילדים: שיחה באמצעות הרובוט 'בוקו' שמעוצב בצורה של רובוט אנושי. צפו במפתחים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך קיקסטארטר)

הרובוט שיחזק את הקשר המשפחתי: היפנים ידועים כאומת הרובוטים ויפן היא ללא ספק מעצמת רובוטיקה שאחראית לייצור מרבית הרובוטים המתוחכמים והחדישים ביותר. הרובוט "בוקו" דווקא נחשב לטיפש יחסית, אלא שמפתחיו מבטיחים כי הוא יחזק את הקשר המשפחתי בין הורים שטסו לחו"ל לבין ילדיהם.

"בוקו" הוא רובוט קטנטן שביצועיו מסתכמים בקבלת ושליחת הודעות קוליות, הרובוט שמתחבר ל-WIFI הביתי מקבל את ההודעות שנשלחות על ידי אפליקציה ייעודית לאייפון (בהמשך גם לאנדרואיד). כך יכולים ההורים לתקשר עם ילדיהם הנמצאים במרחק גאוגרפי רב. הילד מצידו יוכל להגיב ישירות על ידי לחיצה על כפתור ההקלטה ברובוט.

הרובוט הייחודי גם כולל חיישן ייחודי לדלת, שמחובר לרובוט על ידי חיישן תנועה ומקושר לרובוט באמצעות קישוריות בלוטות'. כך שכאשר יזהה הרובוט שדלת החדר נפתחה הוא יתחיל לנגן אוטומטית את ההודעה הקולית.

לדברי המפתחים, הרובוט יחזק את הקשר בין הורים הנאלצים לטוס ליעדים מרוחקים לבין ילדיהם, כשהתחושה משיחה רגילה בטלפון היא קרה ומרוחקת. לעומת הרובוט שמעוצב בצורת רובוט אנושי, שיקל על הילדים את הדמיון לאיש שיחה אמתי שיושב עימם.

מחירו של הרובוט עומד על 220 דולרים עבור הגרסה הרגילה, ו-1,000 דולרים עבור גרסה מעוצבת בהתאמה אישית, והוא יהיה זמין לרכישה כבר החל מעוד חודשיים (בחודש מאי).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר