בקווי הנייעס חוגגים: יוכלו להמשיך לפעול עד חודש דצמבר

הדיון בבג"צ בעתירתם של קווי התוכן במחיר רגיל יתקיים רק בחודש כסלו הבא, ועד אז יוכלו הקווים להמשיך ולפעול כרגיל. מפעילי הקווים חוגגים: הדיון - ב"חג הגאולה" החב"די (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מאבק קווי התוכן: כשבוע לאחר שקבע בית משפט העליון כי תידחה סגירתם של קווי הפרימיום בתעריך רגיל המשמשים בין היתר את קווי הנייעס וקווי התוכן החינמיים השונים - עד לקיום דיון בנושא, נקבע כי הדיון יתקיים רק בעוד כתשעה חודשים בתאריך כ' בכסלו תשע"ו (02/12/15).

בעקבות פסיקת בית המשפט, משרד התקשורת לא יוכל לסגור את הקווים הללו עד לתאריך האמור, אז יקיימו בבית המשפט העליון דיון בבקשה למתן צו ביניים וצו על תנאי שיבקש להקפיא את צווי הסגירה לקווים עד לסיום ההליכים בעתירה שהוגשה כנגד החלטת משרד התקשורת.

כזכור, החלטת משרד התקשורת שהתקבלה בעקבות לחץ חברות התקשורת, קבעה כי קווי הפרימיום בתעריף רגיל יסגרו כבר לפני כחודש, בתאריך ה-15 בפברואר. אלא שעתירתם של חלק ממפעילי הקווים לבג"ץ מנעה את סגירתם בתאריך האמור.

מפעילי הקווים, ביקשו כי בית המשפט יפסוק צו ביניים למניעת הסגירה, עד למתן פסק דין בעתירה. בית המשפט שדחה את סגירת הקווים, העניק למפעילים צו המקפיא את ההליכים עד למתן תגובת המדינה לבג"ץ.

חלק מהעותרים עימם שוחחנו הערב מביעים את תקוותם כי בדיון האמור יורו השופטים על מתן צו ביניים לקפאת הליכי הסגירה, כשהם מציינים כי תאריך הדיון נקבע כאמור ליום כ' בכסלו, אותו מציינים חסידי חב"ד כיום ההמשך ל"חג הגאולה" בו שוחרר האדמו"ר זצ"ל מהכלא הרוסי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר