נמשכת הירידה בכמות תלונות הציבור למשרד התקשורת

ממצאי דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2014 מעלים כי הירידה במספר פניות הציבור למשרד בעניין חברות התקשורת נמשכת. על מה התלוננתם בעיקר? (תקשורת)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

חברות התקשורת עלו על המסלול הנכון? ממצאי דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2014 מעלים כי הירידה במספר פניות הציבור למשרד בעניין חברות התקשורת נמשכת.

על פי הדו"ח, בשנת 2014 התקבלו 9,506 פניות ציבור על חברות התקשורת, לעומת 10,391 בשנת 2013 ו- 14,760 פניות בשנת 2012. להערכת משרד התקשורת הירידה במספר הפניות נובעת מהסיבות הבאות: קיומו של שוק תחרותי מפותח ומשוכלל בתחום הסלולר, השפעתם של תיקונים צרכניים שבוצעו במסגרת פעולות אסדרה שביצע המשרד. פיקוח ואכיפה מוגברת על החברות, מתן כתובת רלוונטית בחברות שאפשרה לציבור קבלת מענה ופרסום מידע ע"י המשרד שהביא להגברת השקיפות לצרכנים.

הנושאים העיקריים בהם התקבלו תלונות: חשבונות– חיוב שלא על פי תנאי הסכם ההתקשרות, חיוב שגוי בגין שירותי תוכן של ספקי תוכן חיצוניים, חיוב בגין שירותים שלא נתבקשו, אי מתן החזר כספי בגין חיובי יתר.

גם איכות השירות עמדה במוקד פניות הציבור כשהתלונות הן בנושאי בעיות קליטה, תיקון תקלות, מהירות גלישה אטית, אי מתן מענה בכתב לפניות בכתב, אי מתן מענה ע"י נציגי שירות /זמני המתנה ארוכים לקבלת מענה אנושי, אי מתן שירות אוניברסאלי.

מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר מסר כי: "משרד התקשורת פועל כדי להנגיש לציבור את השירותים המתקדמים בתחום התקשורת ולהבטיח מתן שירות נאות על ידי החברות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר