גלקסי 6 מגיע לישראל

סמסונג תשיק בישראל את GALAXY S6 בעוד שבועיים

חברת סמסונג ישראל הודיעה היום כי בעוד שבועיים יושקו רשמית מכשירי הדגל החדשים הגלקסי S6 והגלקסי S6 אדג'. אז מה חדש במכשירים ולמה הם דומים לאייפון? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(יח"צ)

גלקסי S6 מגיע לארץ: חודש לאחר שהשיקה ענקית הטכנולוגיה סמסונג את צמד מכשירי הדגל הבאים שלה, Samsung GALAXY S6 ו- Samsung GALAXY S6 Edge, הודיעה היום (שלישי), חברת סמסונג ישראל כי מכשירי הדגל יושקו באופן רשמי בישראל בעוד כשבועיים בתאריך ה-13/04/15.

בהודעה שפרסמה החברה, היא הודיעה כי תקיים את אירוע ההשקה לשני המכשירים החדשים, גלקסי S6 וגלקסי S6 אדג', בתאריך האמור. כשעל פי ניסיון העבר, המכשירים יוצעו למכירה מיד בימים או בשבועות שלאחר מכן.

כזכור, לפני כחודש השיקה החברה בברצלונה, את צמד המכשירים, שלראשונה אימצו מראה יוקרתי, שמזכיר במידת מה את הקו העיצובי של המתחרה הגדולה אפל, שנושפת בעורפה של סמסונג, כשלראשונה הצליחה לעקוף את היקף המכירות של מכשירי סמסונג בארצות הברית. זאת בזכות צמד המכשירים בגדלים השונים שהשיקה לפני מספר חודשים, ושגרמו לשבירת על שיאי המכירות של אפל.

גלקסי 6 - הקריצה לאייפוניסטים

הגלקסי S6 כאמור עוצב מחדש, כשלראשונה זכה לעיצוב יוקרתי המשלב מתכת וזכוכית, בניגוד לעיצוב הפלסטי שליווה את סדרת הגלקסי מאז המכשיר הראשון בסדרה. גם עיצוב מערכת ההפעלה עבר מהפך של ממש, כשבסמסונג החליטו לנטוש לגמרי את העיצוב המסורתי של ה"טאצ' וויז" ובחרו בעיצוב חדש הכולל מסכים בצבעים שונים לאפליקציות השונות. בחברה גם הוסיפו גימיקים שונים כמו האפשרות להשתיק שיחות נכנסות על ידי מגע בחיישן הדופק המותקן לצד המכשיר.

המכשיר מציע מסך בגודל 5.1 אינצ' באיכות QHD בטכנולוגיית Super AMOLED, ובחברה מבטיחים כי מדובר במסך הטוב ביותר בעולם.

סוללה עוצמתית ומצלמה "באיכות שרם נראתה"

בסמסונג מבטיחים סוללה חדשנית שמלבד עוצמתה, הוא גם מבטיח זמן טעינה מהיר במיוחד, כשבחברה מבטיחים כי 10 דקות טעינה יספקו 4 שעות עבודה, וכי זמן הטעינה של הסוללה הוא מחצית משל סוללה רגילה. יחד עם זאת, במכשיר החדש החליטה החברה ליישר קו עם האייפון, ולצערנו לא תוכלו להחליף את הסוללה שמגיעה כמקשה אחת עם המכשיר.

מצלמת המכשיר מבטיחה איכות שטרם נראתה כמוה במכשירים סלולריים לדברי החברה, כשסמסונג מצהירה כי מצלמת הסלפי של המכשיר יכולה לצלם בכל תנאי התאורה, ובפרט בתנאי תאורה חשוכים. זאת הודות לעדשה רחבה במיוחד, ולאיכות 5 מגה פיקסל.

המצלמה האחורית של המכשיר מבטיחה איכות של 16 מגה פיקסל, כשהחברה הדגימה את איכות הצילום הגבוהה שמתקבלת גם בתנאי תאורה גרועים במיוחד. בנוסף, החברה מבטיחה מהירות צילום בזמן שיא של 0.7 שניות לתמונה, כשגם אפליקציית המצלמה תעלה על פי החברה בתוך שנייה אחת בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר