אתר הפוך: מתיחות ה-1 באפריל של google

גוגל ידועה בחוש הומור מפותח והיסטוריה של מתיחות "אחד באפריל" משעשעות. אז אם אתם רוצים לשחק 'פק-מן' או אם יותר מדי קר לכם בכדי להיכנס למייל, בואו ליהנות (מעניין, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
ונהפוך הוא. הדואר החכם של גוגל (צילום מסך)

דואר חכם ומפות פק-מן - ה-1 באפריל של גוגל: לענקית האינטרנט גוגל לא חסר חוש הומור, תוכלו לראות את זה במגוון השירותים של החברה בהם 'שתלה' בדיחות ומשחקים קלילים בעיקר במקום הודעות שגיאה, אך ההיסטורית מתיחות ה-1 באפריל הן ללא ספק גולת הכותרת של ההומור הגוגלי.

כך למשל, השיקה החברה בשנים שעברו שירות בשם Google Nose, שהתיימר להעביר ריחות דרך הרמקולים במחשב או מכשירי צפייה לסנאים. גם השנה לא שכחו בגוגל להכין מגוון מתיחות לכבוד האחד באפריל, כשהחברה "השיקה" בין היתר שירות דואר חכם (לא, לא דואר אלקטרוני), ככל הנראה לציון 11 שנים לפתיחת שירות הדוא"ל הפופולרי Gmail, שהושק בתאריך 1/04/04 ואף נחשד בתחילת דרכו כמתיחת 1 באפריל.

שירות הדואר החכם של גוגל כולל בתוכו צגים שונים ומשונים עם אפשרות לקבלת הודעות על הדואר ששוכב בתיבת הדואר, חימום וקירור כדי שלא תרגישו לעולם קור או חום כשאתם מכניסים את היד לתיבת הדואר.

מלבד הדואר החכם, השיקה החברה גם את המשחק הוותיק "פק-מן" שאותו תוכלו לשחק על רקע מפות גוגל, השירות אמנם לא נתמך בכל הרחובות, אך תוכלו למצוא לא מעט רחובות ישראלים ראויים למשחק פק-מן, ולהתחיל לרוץ ברחובות.

לשחק "פק-מן" על מפה (צילום מסך)

בנוסף, הסניף היפני של גוגל "השיק" דוב פנדה חכם "שיחליף את מנועי החיפוש" ואותו תוכלו לשאול את כל השאלות שהגשתם עד עתה לגוגל.

לשאול את הפנדה:

הסניף האוסטרלי בדק ומצא, כי כדור הארץ מוסט דרומה בקצב של 25 ק"מ לשנה, "הרבה יותר ממה שחשבו עד היום", וכי עד לשנת 2055 תעבור אוסטרליה לצד הצפוני של קו המשווה.

אוסטרליה תשנה מיקום:

שירות נוסף ולא ברור שהשיקה החברה, הוא מנוע חיפוש בתצוגת מראה. אז אם נתקעתם עם מחשב התקוע מול מראה ולא ניתן להזיזו, תוכלו להיכנס מהיום לאתר com.google

חיפוש מראה (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר