אמזון השיקה כפתור חכם שישנה לכולנו את החיים

אמזון הודיעה באתר האינטרנט שלה על השקת כפתור חכם חדש, שיוצמד למוצרים בבית שלכם ויאפשר להזמין עבורם אספקה חדשה בלחיצת כפתור. ולא,ככל הנראה לא מדובר במתיחה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כפתור גאוני: ענקית הרשת אמזון העלתה אמש לאתר האינטרנט של החברה מוצר מהפכני שמאפשר הזמנת מוצרי צריכה ביתיים בלחיצת כפתור על ידי כפתורים חכמים ייעודיים למוצרים שונים. מועד השקת הכפתור - ביום שלפני יום המתיחות, ה-1 באפריל, גרם לרבים לתהות אם מדובר במוצר אמתי או במתיחה, לפי החברה, מדובר במוצר אמיתי.

הכפתור הייחודי שמכונה "Amazon Dash Button" מחולק למגוון מוצרי צריכה שונים של חברות העובדות בשיתוף פעולה עם אמזון. מכונות קפה, מכונות כביסה לצד מוצרי מאכל ואביזרי טיפוח שונים, אותם יוכלו הצרכנים להזמין בלחיצת כפתור.

לדברי אמזון, הכפתורים החכמים יחולקו לכל מוצר, כך למשל על מכונת הכביסה תוכלו להדביק כפתור להזמנת אבקת כביסה. כשהכפתור הייעודי מחובר לרשת ה-WI-FI הביתית. בלחיצה על הכפתור תבוצע ההזמנה באינטרנט באופן אוטומטי.

המשתמשים יוכלו לשלוט על היקפי ההזמנות ומועד הגעתם על ידי אפליקציית מובייל ייעודית שתחובר לחשבון המשתמש באתר אמזון. לאחר לחיצה על הכפתור תועבר ההזמנה לספק המוצרים, כשהתשלום יבוצע כמובן באופן אוטומטי מחשבון האמזון.

לדברי החברה, מספר יצרניות מזון ומוצרי צריכה כבר החלו בשיתוף פעולה עם החברה ובאמזון מבטיחים משלוחים מהירים בתוך החל מיממה.

האחד באפריל הוא אמנם יום המתיחות העולמי, אך אם אכן מדובר בשירות אמתי, לא תהיה זו הפעם הראשונה בה מוצר מהפכני שהושק ביום המשעשע הזה לא נלקח ברצינות. גם את שירות הדואר האלקטרוני הפופולרי בעולם - Gmail השיקה ענקית האינטרנט גוגל ב-1 באפריל. השירות נחשב בתחילה למתיחה בעקבות העובדה שהציע לראשונה נפח אחסון של 1 GB, נפח עצום לאותם ימים, בחינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר