שעוני אפל "Apple Watch" נחטפו מהמדפים הווירטואלים

הצלחה מסחררת? שעות לאחר שפתחה ענקית הטכנולוגיה את המכירה המוקדמת באינטרנט לשעונים החכמים החדשים שלה, היא נאלצה לסגור את המכירה מאחר והשעון אזלו (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
שעוני אפל (צילום: אפל, יח"צ)

הצלחה מסחררת לאפל בעידן פוסט סטיב ג'ובס? 6 שעות בלבד לאחר שפתחה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית את המכירה המוקדמת באינטרנט של השעונים החכמים החדשים שלה - "Apple Watch", אזלו השעונים מהמדפים הווירטואלים. הלקוחות שלא רכשו את השעון ב-6 השעות הראשונות מאז נפתחה המכירה אמש בחצות, יאלצו לקבל את השעונים שלהם רק בחודש הבא, במקום בעוד כשבועיים.

לעומת השעון החכם הפשוט של החברה שאזל בתוך כ-6 שעות, הגרסה היוקרתית הכוללת מסגרת מזהב 18 קראט עם תג מחיר של החל מ-10,000 דולרים לשעון בודד - אזלה מהחנויות הווירטואליות בארצות הברית ובסין בתוך כשעה. הלקוחות המבקשים לרכוש את הגרסה המוזהבת עם רצועת עור אדומה במחיר של לא פחות מ-17,000 דולרים יאלצו להמתין לקבלת השעון עד לחודש אוגוסט השנה.

בתוך כך, חנויות הקונספט של אפל ב-9 מדינות ברחבי העולם שהחלו להציג את השעון החכם החדש של החברה לא הצליחו לעורר את הקהל כמו בהשקות מכשירי אייפון, ורק בחנות החברה בניו יורק נרשמו תורי ענק וזמני המתנה ממושכים לאוהדי אפל שביקשו להרגיש ולהתנסות בשעון החדש. במדינות האחרות בהן הוצג השעון החדש נרשמה אדישות יחסית.

על פי הערכות שונות, ב-24 השעות הראשונות למכירה המוקדמת של השעונים החכמים החדשים, הצליחה החברה למכור מאות אלפי פריטים מהדגמים השונים, כשהדגם הרגיל והזול באופן יחסי נמכר כמובן במספר הרב ביותר.

כאמור, באפל החליטו לבצע החל מאמש בחצות מכירה מוקדמת של השעונים, שיסופקו ללקוחות הראשונים כבר בעוד שבועיים. בהמשך תחל החברה למכור את השעונים בכל העולם כולל בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר