הדלפה: כך יראה סמארטפון ה-G4 החדש של LG

שבועיים לפני ההשקה הרשמית של הסמארטפון החדש של LG, ה-G4, דלף דף המוצר הרשמי של המכשיר, לפיו כמעט ולא יהיו שינויים משמעותיים מהמכשיר הקודם ה-G3 (סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
(יח"צ)

אופס, LG הדליפה את המפרט המלא של ה-G4: מעט יותר משבועיים לפני שתשיק ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG, את מכשיר הדגל שלה, פרסמה החברה בטעות את דף המוצר הרשמי של ה-G4, כשהוא כולל את המפרט המלא של המכשיר המסקרן, כמו גם תמונות באיכות גבוהה של מכשיר הדגל החדש של החברה.

על פי ההדלפה, המכשירים החדשים צפויים להכיל מעט שיפורים קוסמטיים, לצד עדכון אמצעי החומרה לסטנדרט הנוכחי של מכשירי הדגל. כך למשל צפויה החברה להשיק דגמים בחיפוי עור בצבעים שונים, לצד דגם הפלסטיק הרגיל. העיצוב המעוגל שהציגה החברה במכשיר ה-G3 נשאר כשהיה, כשרק עיצוב המצלמה והכפתורים סביבו חזר לעיצוב שהיה מזוהה עם מכשיר הדגל הקודם - G2.

ככלל, המכשיר דומה מאוד לזה הנוכחי, כשהמעבד המרכזי שלו עודכן למעבד סנאפדרגון 810 מרובע ליבות במהירות שעון של 2.5 גה"צ (לעומת מעבד סנאפדרגון 800 של המכשיר הנוכחי), יחד עם זיכרון RAM בנפח 3 GB בלבד, ומסך בגודל 5.5 אינץ' באיכות QHD (ממש כמו המכשיר הנוכחי).

כזכור, לפני כחודש השיקה החברה את הפאבלט הקמור שלה G FLEX 2, שמציע בין היתר מסך גמיש וגב "שמרפא" את עצמו מפגיעות ושריטות. כמו כן, ה-G פלקס הוא הסמארטפון הראשון העושה שימוש בזיכרון עבודה (RAM), בטכנולוגיית DDRM4, כשייתכן כי גם מכשיר הדגל של החברה יכלול את שבב הזיכרון המתקדם.

סדרת ה-G של LG מתאפיינת לרוב בחידושים של ממש המעניקים לחברה יתרון ממשי על המתחרות. כך למשל קבעה החברה סטנדרט חדש לאיכות המסכים במכשירי הדגל כשהשיקה את ה-G3, עם מסך באיכות QHD, מה שהוביל את המתחרות ליישר קו ולהשיק מכשירים עם מסך דומה. נותר רק לקוות כי החברה אכן תטמיע שבבי זיכרון מסוג DDRM4 במכשיר ה-G4, ובכך תטמיע סטנדרט מהירות חדש למכשירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר