ביקורות בעולם על גלקסי 6 החדש: "דומה באופן מביך לאייפון 6"

ביקורות בעולם כותשות את המכשיר החדש של סמסונג: המראה אמנם יוקרתי, אולם תג המחיר גבוה ופיצ'רים חשובים מאוד כמו סוללה נשלפת נשארו בחוץ: 'חיקוי של אייפון 6' (סלולר, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ סמסונג)

סמסונג תדביק את הפער מול אפל? יממה לפני שמשיקה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית את מכשיר הדגל החדש שלה GALAXY S6 בישראל, בדקנו מה חושבים בעולם ובמדינות בהן השיקה כבר החברה את המכשיר, על המכשיר החדש והמסקרן שאמור להיות התשובה של סמסונג לאייפונים של אפל.

מרבית אתרי הטכנולוגיה ברחבי העולם מציינים כי מדובר בשינוי כיוון עבור סמסונג שבוחרת ללכת על המראה היוקרתי יותר ולנטוש פיצ'רים חשובים כמו סוללה נשלפת או כרטיס הרחבה. אתרי הטכנולוגיה המובילים מציינים כי מדובר אמנם במכשיר עוצמתי וטוב, אך המראה היוקרתי יגרום ללא מעט מאוהדי סדרת הגלקסי לנטוש את סמסונג לטובת המתחרות.

סוללת הגלקסי 6 שאמנם הוגדלה מעט לא מספקת, ולפי אתר הטכנולוגיה המוביל Cnet "הביצועים של המכשיר נופלים לעומת הגלקסי S5". העובדה שהסוללה לא נשלפת כלל הופכת את הדבר לבעיה של ממש עבור מרבית המשתמשים הזקוקים לעבודה אינטנסיבית מול הסמארטפון. גם אתרים אחרים מציינים את ביצועי הסוללה כבעיה של ממש, מה שאולי הופך את המכשיר לחיקוי מושלם של האייפון.

(גלקסי 6, סמסונג)

העובדה שלמכשיר לא קיים כרטיס הרחבה, אותו הטמיעה סמסונג לראשונה במכשיר הדגל הראשון של החברה, הרגיזה חלק מהמבקרים. מעתה תאלצו פשוט לקנות מכשיר בעל נפח אחסון גדול - ויקר יותר באופן משמעותי (כי על מראה יוקרתי משלמים ביוקר).

למעשה, כל המבקרים מציינים כי מדובר במכשיר עוצמתי בעל מראה יוקרתי. אלא שהדמיון הרב שלו למכשירי האייפון, לטוב ולמוטב, גורם לביקורות מעורבות. באתר Cnet נאמר: "הגלקסי S6 דומה באופן מביך לאייפון 6". ואם כבר דומה, בסמסונג החליטו להצמיד גם את תג המחיר לרמה של האייפונים, מה שעלול לגרום לנטישה של ממש בקרב האוהדים "השרופים" של סדרת הגלקסי, וכל מה שייצגה עד עתה.

(צילום: יח"צ סמסונג)

כאמור, מחר תשיק החברה את צמד המכשירים החדשים שלה בישראל, נציג מדור "דיגיטל" יהיה שם כדי לעדכן בהתפתחויות ולהביא רשמים ראשונים מהמכשיר המדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר