"חסכוני, חזק ויוקרתי" • סמסונג השיקה את הגלקסי 6 בישראל

מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל אורן מרון משבח בראיון ל"כיכר השבת" את דגמי הגלקסי החדשים של החברה: "מדובר בחומרים איכותיים ביותר העמידים מאוד בפני שריטות. מהאלומיניום 6013 הייחודי ממנו עשוי החיפוי מייצרים גם מטוסים". כדאי לשדרג? כתב הדיגיטל של "כיכר השבת" עם סקירה ראשונה

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: חיים אבני, כיכר השבת)

הגלקסי S6 נחת בארץ: שבועות ספורים לאחר שהכריזה ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג על צמד מכשירי הדגל החדשים שלה ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge בברצלונה, נחת היום (שני) המכשיר בישראל באופן רשמי. באירוע ההשקה שערכה סמסונג ישראל בהרצליה הוצג המכשיר החדש של החברה. סקירה נרחבת של המכשיר תפורסם בהמשך.

המכשיר החדש עוצב מחדש בצורה יוקרתית, אולם נראה כי שאב את השראתו מהמתחרה הגדול - אייפון 6. הוא מציג את מיטב הטכנולוגיה שתוכלו למצוא כיום בשוק, מעבד 64 ביט המיוצר בטכנולוגית 14 ננומטר החסכנית ומצויד בזיכרון RAM של 3GB בתקן המהיר ביותר - LPDDR4, יחד עם מסך באיכות QHD בצפיפות פיקסלים של 577 PPI. על פי החברה, הצפייה בתנאי תאורה של אור יום שופרה עם תצוגה בהירה יותר המאפשרת לצרכנים חווית תוכן טובה יותר מהקיימת כיום בשוק.

(צילום: חיים אבני, כיכר השבת)

ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge מצוידים במצלמות קדמית ואחורית חדות, בהירות ומהירות במיוחד. עדשות ה-F1.9 וחיישנים ברזולוציה גבוהה הנמצאים גם במצלמה הקדמית (5MP) וגם באחורית (16MP) מספקות לדברי החברה את איכות התמונה הטובה ביותר בסמארטפון, אפילו בחושך.

בנוסף, טווח דינמי גבוה ואוטומטי בזמן אמת (HDR), ייצוב תמונה אופטי חכם (OIS), ואיזון לבן מספקים רגישויות אור מתקדמות ופתרונות צילום חדשניים. יתרה מכך, התכונה החדשה של "הפעלה מהירה" מאפשרת למשתמשים גישה מהירה וישירה למצלמה מכל מסך בתוך 0.7 שניות - על-ידי לחיצה כפולה ופשוטה על מקש הבית.

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, סיפר בשיחה ל"כיכר השבת" על המכשירים החדשים ה-Galaxy S6 ו-Galaxy S6 Edge (בעל המסך הקמור) והציע להתמקד ב-3 פיצ'רים משמעותיים ביותר לדבריו במכשיר החדש.

"הראשון הוא אפשרויות הצילום החדשניות של מכשירי הגלקסי החדשים, החל מהמצלמה האחורית באיכות 16MP, ובמצלמה הקדמית באיכות 5 MP HDR, עם יכולות צילום סלפי שלא נראו - כולל מעקב אוטומטי אחר אובייקטים, צילום בתנאים חשוכים. דרך המסך המדהים שמקרין את התמונות שאנו כל כך עמלים עליהן ורוצים אותן".

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל (צילום: יחצ)

"יש לנו את העיצוב המדהים של המכשירים החדשים, שעוצבו לאחר עבודת שטח רבה, חיפוי הזכוכית האחורי שמיישם את טכנולוגיית הגורילה גלאס 4 שמיוצרת בחום של 800 מעלות צלסיוס לעמידות מרבית".

למרות זאת, ישנן טענות על כך שחיפוי הזכוכית נשרט בקלות

"אנו לא מכירים את הטענות הללו ואנו לא מגיבים על כך. מדובר בחומרים איכותיים ביותר העמידים מאוד בפני שריטות. מהאלומיניום 6013 הייחודי ממנו עשוי החיפוי מייצרים גם מטוסים כיום, כך שמדובר בחומרים העמידים ביותר בשוק".

העיצוב החדש, שללא ספק מרהיב, מעלה טענות על הדימיון לאייפון ועל המחסור בחריץ הרחבה לזיכרון ומחסור בסוללה נשלפת, שעל פי אתרי אינטרנט בחו"ל גם לא מספקת. מדובר בוויתור על פיצ'רים חשובים למשתמשים, שסמסונג עצמה החדירה לשוק במכשיר הראשון בסדרת הגלקסי.

"העיצוב הוא מרהיב, והוא הופך את המכשיר לתכשיט בפני עצמו, בלי קשר לטענות עצמן, מדובר במכשיר יפהפה וייחודי. סמסונג חוללה שינוי משמעותי במכשיר הגלקסי 6 - לאחר מחקר מעמיק שביצעה החברה עלה כי המשתמשים לא זקוקים לכרטיס הרחבה, זאת לאור העובדה שמרבית המשתמשים עושים שימוש בגיבוי ענן, מה גם שהמכשיר מגיע עם 100 GB גיבוי בענן מיקרוסופט בחינם לשנתיים. המכשיר גם מגיע עם נפח אחסון של עד 128 GB".

בנוסף, המכשיר עוצב באופן חסכוני ביותר, כשכל המרכיבים שלו תורמים ליעילות אנרגטית. במקביל, החברה הוסיפה טעינה מהירה במיוחד, ובתוך 10 דקות הטענה ניתן לעשות שימוש של עד 4 שעות עבודה, בתוך 80 דקות המכשיר מוטען במלואו.

Crane Koh מנכ"ל סמסונג ישראל מציג את המכשירים החדשים (צילום: חיים אבני)

מר Crane Koh, מנכ"ל סמסונג ישראל אמר באירוע: "כחברה טכנולוגית מובילה, סמסונג מצליחה פעם אחר פעם להביא ללקוחותיה את המכשירים הניידים הטובים ביותר בעיצוב עילאי ובטכנולוגיה המובילה בעולם, עם חווית משתמש אינטואיטיבית וקלה. מכשירים אלו הינם תולדה של הפילוסופיה המובילה אותנו תמיד – חדשנות בלתי פוסקת והקשבה ללקוחותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר