הפיד החדש של פייסבוק: יותר תוכן, פחות שיווקי

ענקית הרשת החברתית פייסבוק, הודיעה על שינוים נוספים שתעשה בפיד הפייסבוק שלכם. מהיום תראו יותר פוסטים של חברים ועמודי תוכן, ופחות פוסטים מעמודים מסחריים (רשת)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

תוכן שיווקי אורגני אאוט, חברים ועמודי תוכן אין: ענקית הרשת החברתית פייסבוק הודיעה אמש (שלישי), על שינוי נוסף שביצעה, במהלכה תתעדף הרשת תוכן שמשתפים חברים או עמודי תוכן ברשת, על פני עמודי תוכן שיווקי מסחרי. זאת עוד יותר מהמצב הקיים כיום ברשת החברתית.

לדברי החברה, מעתה יוכלו המשתמשים שהפיד שלהם אינו מלא בתוכן, לקבל מספר פוסטים ברצף מאותו מקור כדוגמת עמוד פייסבוק המציג תוכן, או מספר עדכונים מאותו חבר. כך שגם המשתמשים שלא מחזיקים במספר רב של חברים ועמודים אהובים, יזכו תמיד לפיד מלא.

בנוסף הודיעה הרשת כי תתעדף בכל מצב פוסטים תמונות וסרטונים של חברים אהובים, כמו גם פרסומים של עמודי תוכן שאהובים על ידי המשתמש, על חשבון כאלה שאינם חשובים למשתמש. כשבחברה מבטיחים לדאוג כי המשתמשים לא יפספסו פוסטים של חברים קרובים.

הצעד השלישי אותו נוקטת החברה בפיד החדש, הוא קיצוץ חד בהופעתם האורגנית של פוסטים שיווקיים מעמודי הפייסבוק של החברות המסחריות. מה שאולי יקל על המשתמשים הרבים שלא תמיד רוצים לקבל את העדכונים המסחריים, אך יקשה משמעותית על מנהלי עמודי החברות, ויכריח אותם לפרסם את התוכן בתשלום ברשת החברתית. מה שאומר שאתם עדיין תמשיכו להיתקל בתוכן השיווקי, אלא שהוא יחל להופיע רק בפרסומים הממומנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר