סוף סוף: השיחות הקוליות של ווטסאפ הגיעו לאייפון

חודשים לאחר ששחררה אפליקציית וואטסאפ את שירות השיחות לאנדרואיד, השירות מגיע גם לאייפון - מה שמאפשר שיחה כמעט לכל מי שמחזיק בטלפון חכם בעולם (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חודשים לאחר ששחררה אפליקציית ההודעות המידיות הפופולריות בעולם (שרשמה השבוע 800,000,000 משתמשים פעילים) בהדרגה את שירות השיחות הקוליות למערכת ההפעלה אנדרואיד, שחררה היום (רביעי) החברה את העדכון לאפליקציית האייפון שלה, בעזרתה יוכלו המשתמשים לבצע שיחות קוליות גם מהאייפון.

שירות השיחות הקוליות בווטסאפ אינו חידוש מהפכני כשלעצמו, אלא שהאפליקציה הפופולרית מאוד מאיימת להחליף את שיחות הטלפון המסורתיות, בפרט במדינות בהן שיחות הטלפון עדיין עולות כסף לפי דקת שיחה או בשיחות לחו"ל, זאת מכיוון שמרבית הסמארטפונים כיום מריצים בין כך את האפליקציה, מה שמאפשר שיחה כמעט לכל מי שמחזיק בטלפון חכם בעולם.

עד היום משתמשי אנדרואיד שניסו לבצע שיחות קוליות לאייפוניסטים נתקלו בהודעה המסבירה כי לא ניתן לבצע את השיחה עד לעדכון האפליקציה אצל איש הקשר. מהיום כאמור, גם משתמשי אייפון יכולים לעדכן את הגרסה.

כזכור, לפני כחודשיים שחררה וואטסאפ את שירות השיחות הקוליות הפועלות על גבי הרשת ללא חיוב למפעילי הטלפון (מלבד החיוב על השימוש ברשת האינטרנט במידה והמשתמש עושה שימוש ברשת הסלולר). העדכון הרשמי שאף עלה לחנות האפליקציות של גוגל אפשר למשתמשי אנדרואיד שקיבלו הזמנה לשירות להתחיל ולעשות שימוש בשיחות הקוליות של האפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר