הפרויקט החדש של גוגל: חבילות סלולר בארה"ב

חבילות הסלולר של גוגל שימכרו בתחילה רק למשתמשים בארה"ב יציעו שיחות טלפון והודעות SMS ב-20 דולרים בחודש. חבילת אינטרנט תעלה 10 דולרים ל-1GB (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך, גוגל)

גוגל נכנסת לעולם הסלולר: אחרי שהשתלטה על עולם החיפוש, המייל והאינטרנט, עוברת כעת גוגל להתחרות גם במפעילות הסלולר. השירות החדש של החברה הושק בינתיים בארצות הברית בלבד, אך יציע למשתמשים גם שירותי ניוד באירופה.

תכנית הסלולר המהפכנית בארצות הברית פועלת נכון לעתה במתכונת של מפעילה וירטואלית בשיתוף עם ענקיות התקשורת המקומיות, ספרינג ו'טי מובייל' ובגוגל מכנים את שירות הסלולר המהפכני - Fi. בשלבים מאוחרים יותר יתכן כי החברה אף תפרוס עמודי תקשורת משלה או תעשה שימוש בבלונים הפורחים מפרויקט 'לון' שלה - שמציע חיבור לאינטרנט גם ממקומות נידחים באמצעות בלונים פורחים.

השירות החדש מגיע עם תג מחיר שאולי נראה למשתמשים הישראלים של אחרי מהפכת כחלון כגבוה, אך מציע בשורה כלשהי למשתמשים האמריקנים שרגילים לשלם חשבונות סלולר גבוהים. השירות מציע שיחות טלפון והודעות SMS בחבילה של כ-20 דולרים בחודש, כשחבילת אינטרנט תעלה למשתמש האמריקני עוד 10 דולרים עבור כל נפח גלישה של 1 GB.

נכון לעתה השירות זמין אך ורק עבור מערכות הפעלה מבית החברה - אנדרואיד ורק בחלק מן המכשירים, זאת מכיוון שהתכנית עושה שימוש גם בחיבורי רשת מסוג WIFI ולא רק בתקשורת סלולרית. בחברה מבטיחים איכות שיחות דרך האינטרנט ברמה השווה לתקשורת הסלולרית.

כמו מרבית התכניות שהשיקה החברה מאז היווסדה, תכנית 'פי' זמינה נכון לעתה רק למשתמשים שזכו לקבל הזמנה מהחברה, אותה ניתן לקבל גם לאחר שליחת בקשה להזמנה באתר הפרויקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר