נשיא ארה"ב לשעבר במתקפה: ברק אובמה נאיבי

נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש תקף בחריפות את מדיניותו של הנשיא המכהן ברק אובמה ואת הסכם הגרעין עם איראן. התייחס גם למועמדות אחיו לנשיאות: "שם המשפחה שלו עלול לפגוע בו" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ג'ורג' בוש הבן (צילום: שאטרסטוק)

ג'ורג' בוש, נשיא ארה"ב לשעבר, תקף בחריפות בסוף השבוע האחרון את נשיא ארה"ב המכהן ברק אובמה והגדיר את ההסכם עם איראן כתוצאה של "הנאיביות של אובמה". בוש אמר את הדברים בכנס סגור בלאס וגאס של הקואליציה היהודית-רפובליקנית בו נכח גם שלדון אדלסון, מקורבו של רה"מ הישראלי בנימין נתניהו.

באתר החדשות "ניוזמקס" צוטט אחד ממשתתפי הכינוס שסיפר כי האירוע היה "מפגן התפקחות וזעם" ממדיניותו של אובמה בנוגע להסכם עם איראן. לפי הדיווח, בוש אמר בכינוס כי אין בכוונתו לחזור לזירה הפוליטית, אולם הדבר לא מנע ממנו מלפתוח בביקורת צולבת נגד הנשיא המכהן.

בוש האשים את אובמה כאחראי לנסיגה במעמדה של ארצות הברית בעולם וביקר את התנהלותו בהסכם הגרעין מול איראן. על נשיא איראן חסן רוחאני אמר כי הוא מדבר חלקות אולם השאלה היא האם מדובר במדיניות חדשה או רק בדובר חדש.

הנשיא לשעבר בוש התייחס גם לאחיו ג'ב שעשוי להתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016 ואמר כי שם משפחתו עלול לשמש נגדו במהלך הקמפיין, "האמריקאים אינם אוהבים שושלות" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר