יהודי הותקף באלימות בצרפת בשעה שיצא מבית הכנסת

גבר יהודי שיצא מבית הכנסת בסנט אואן ספג מכות וקללות משלושה תוקפים, ככל הנראה על רקע אנטישמי. הם צעקו לעברו "יהודי מלוכלך", נגחו בפניו וירקו לעברו. נפתחה חקירה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

כלי תקשורת בצרפת מדווחים על תקיפה נוספת של יהודי, ככל הנראה על ידי אנטישמיים. התקרית אירעה כשגבר יהודי יצא מבית כנסת בסנט אואן והותקף על ידי שלושה גברים שקראו לעברו "יהודי מלוכלך" במשך מספר פעמים. לדבריו של המותקף, השלושה עקבו אחריו עוד כשיצא מביתו לבית הכנסת.

התקרית אירעה בשבת האחרונה ויחד עם האדם שהותקף יצא מבית הכנסת גם הרב המקומי. לפי הצהרת המותקף, האדם הראשון מבין חבורת התוקפים ירק לעברו וכינה אותו בשמות גנאי תוך שהוא נוגח אותו בפניו. לאחר מכן הצטרפו שני התוקפים האחרים כשאחד מהם אף שולף סכין מכיסו, כך לפי עדות המותקף.

הגבר היהודי נותר שרוע על הרצפה כאשר עוברים ושבים ביקשו מחבורת התוקפים לעזוב אותו לנפשו. רק לאחר שהבינו כי המשטרה בדרכה למקום, עזבו התוקפים את הזירה ונמלטו.

בתחנת המשטרה המקומית אמרו כי המותקף לא נפגע בצורה רצינית ולא נזקק לאשפוז. יממה לאחר האירוע, ביום ראשון בצהריים הגיש המותקף תלונה במשטרה המקומית בסנט אאון שפתחה בחקירת המקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר