עוקץ המיליונים • "מאיימים על חייו"

עוה"ד של יעקב דומב מגיב: "כל מי שהשקיע לקח סיכון"

פרשת 'עוקץ המיליונים' מסעירה את הציבור החרדי, בפרט לאור החשד כי איש העסקים יעקב דומב נמלט מהארץ • כעת, פרקליטו עו"ד אלקנה בישיץ מגיב לראשונה ל"כיכר השבת", מספר על הקריסה הגדולה, מרמז להיכן נעלם דומב ומבהיר לנושים: "הכל קרס. כל מי שהשקיע לקח את הסיכון" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המשרד של יעקב דומב בבני ברק, בצהריים (צילום: כיכר השבת)

פרשת עוקץ המיליונים: הציבור החרדי כמרקחה בעקבות סיפור נוסף שבו נראה כי עשרות אם לא מואת משפחות שהשקיעו את מיטב כספם איבדו מיליונים בעקבות מה שמסתמן כנפילתו של איש העסקים החרדי יעקב דומב.

קרא עוד:

בשעות האחרונות דומב נעלם והנושים הרבים חוששים כי עזב את הארץ. בהודע הששיגר לחבריו לפנות בוקר, כתב דומב: "אני מצטער על כל מה שקרה, אין לי פנים להראות את עצמי בפני אף אחד, גרמתי לרבים מכם צער גדול שאני לא יכול לתאר".

דומב הוסיף וכתב כי "אני מצטער על כל נזק שגרמתי לכל אחד מכם ומקווה שתמצאו את המקום לסלוח לי".

כעת, לראשונה מגיב ל"כיכר השבת" פרקליטו עו"ד אלקנה בישיץ, לסערה הגדולה ולמצבו של איש העסקים יעקב דומב כמו גם לשאלה היכן הוא נמצא כעת.

"הלקוח שלי הסתבך בעסקי ההלוואות ופריטות הצ'קים", אומר עו"ד בישיץ ל"כיכר השבת", תופעה רעה שהפכה לצערי לדבר נפוץ במגזר החרדי. אנשים הפסיקו ללכת לעבוד ובמקום זה הם מגלגלים כספים כשהם סבורים שלא יגיע היום שיצטרכו להחזיר אותם".

עו"ד אלקנה בישיץ

"הציבור סבור שאדם כמו הלקוח שלי גנב כספים כדי להצדיק אורח חיים ראוותני וכדי לצבור הון ולהתעשר שלא ביושר כאשר המציאות הינה שמגלגלי הכספים והצ'קים משלמים ריביות רצחניות המגיעות לאחוז ביום ובתוך כך חוב קטן מגיע לאחר מספר חודשים לחוב עצום. מה שקרה כאן בפרשה זה שבשלב מסויים הכל קרס", מסביר עו"ד בישיץ.

האם הוא ברח לחו"ל והאם בכוונתו להשיב את הכספים?

עו"ד בישיץ: "מה ניתן לצפות מאדם שיש לו איומים מוחשיים על חייו שלו ושל בני משפחתו ובייחוד בשעה שרכושו הפרטי לא מספיק לכיסוי אף לא של עשירית מהחוב".

אז איך הוא ישיב את החובות והאם על כל הנושים להתייאש כבר עתה מראש?

עו"ד בישיץ: "כפי שציינתי וכדי לחדד את הדברים, שאלו פעם רב גדול האם ניתן לעשות היתר עיסקה על הלוואה שנושאת ריבית גבוהה והוא השיב שהלוואה שנושאת ריבית יותר מאחוז לחודש אין צורך לעשות היתר עיסקה מאחר והכסף לא יחזור, ואני מצטרף לדעתו ואומר לכל מי שהשקיע כספים והשתמשו בהם כדי להלוות בריבית קצוצה שהוא לקח את הסיכון הטמון בכך... ואידך זיל גמור".

אז בעצם אתה מייאש מראש את הנושים?

עו"ד בישיץ: "אני חושב שהתשובה הקודמת שלי היתה ברורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר