מטבח העתיד של איקאה: השולחן יבשל לכם אוכל ויעשה עוד כמה דברים

העתיד על פי איקאה: תוך 10 שנים תשיק ענקית הריהוט שולחן מטבח שיעשה הכל - יציע מה לבשל לפי מוצרים שיונחו עליו, יספק מתכונים מפורטים, ואפילו יבשל • צפו בסרטון (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
עד 2025 השולחן יבשל לכם אוכל, מבטיחים באיקאה (צילום: IKEA)

טלפונים חכמים זה פאסה. הדבר החם הבא הוא מטבחים חכמים.

ענקית הריהוט משבדיה התחילה להציג במילאנו את החזון שלה למטבח העתידי ב-2025. והוא כולל מדפי אחסון חכמים עם קופסאות קירור בטמפרטורה משתנה לפי המזון שבה - שיחליפו את המקרר, מערכת מחזור מים לשימוש חוזר, והחלק הכי טוב: שולחן אינטליגנטי בצורה יוצאת דופן.

לדברי החברה, השולחן החכם של איקאה שיושק תוך 10 שנים, יציע לכם איזו ארוחה להכין לפי המוצרים שיונחו עליו, יספק מתכונים מפורטים, ימדוד כמויות מדויקות של מרכיבי הבישול והאפייה ואפילו יבשל.

ככה זה אמור לעבוד: תוכלו להניח עגבניות ותפוחי אדמה על השולחן, ולכוון את השעון הקבוע בו לכמה דקות אתם מוכנים להשקיע בארוחה. השולחן יציע מתכון לניוקי תפוחי אדמה, ויאמר לכם איך בדיוק לחתוך כל מרכיב. בהמשך, חלק מהשולחן יתחמם ויהפוך לכיריים חשמליות באמצעות גלילים חשמליים שיוצבו מתחת למשטח השולחן.

ואם זה לא מספיק, במקרה שיחסרו לכם מוצרים, מזל"טים יספקו לכם אותם תוך דקות מרגע ההזמנה. במקביל, כל תהליך העבודה שלכם יתועד במצלמה הקבועה במכשיר, כדי שתוכלו לצפות בו מאוחר יותר.

בנוסף, ישמש המכשיר כמטען לסמארטפון שלכם, באמצעות הנחתו בלבד על משטח השולחן. למעשה, ריהוט טעינה אלחוטי כבר מוצע למכירה בחנויות איקאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר