אמזון על הכוונת: גוגל תשיק כפתור רכישה

אחרי פייסבוק וטוויטר, גם גוגל תטמיע כפתור רכישה במנוע החיפוש הגדול בעולם. אז מתי תוכלו לקנות מגוגל, איך זה יעבוד ולמה ענקיות הקמעונאות אמזון ואיביי נכנסו ללחץ? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גוגל רוצה להעמיק את השליטה בכיס שלכם: אחרי שענקיות האינטרנט כמו פייסבוק וטוויטר החלו להטמיע כפתורי רכישה שמשמשים את המפרסמים למכירת המוצרים שלהם מעל גבי הפלטפורמות הגדולות, מדווח כעת ה'וול סטריט ג'ורנל' כי גם ענקית החיפוש מתכננת להטמיע כפתור שכזה אצל המפרסמים במנוע החיפוש הגדול בעולם - גוגל.

על פי הדיווח, גוגל תחל להטמיע את כפתור הרכישה בפרסומות המוצגות למשתמשי גוגל במובייל, כשמדובר על נתח שוק של למעלה מ-50% ממנוע החיפוש של החברה. למעשה בגוגל יחתכו עמלה עבור כל רכישה כזו, כשבגוגל מקווים כי ההכנסות מהכפתור החדש יזרימו לחברה את הכספים שהיא מפסידה מהמחסור במקומות לפרסומות במובייל.

גם כיום יכולים המפרסמים להטמיע אפליקציה המאפשרת לבצע שיחה ישירות ממנוע החיפוש, כשהכפתור מוצג למשתמשים בתוצאות החיפוש הממומנות. אלא שכפתור הרכישה יעביר את התשלום דרך מנגנון 'ארנק גוגל', כשמנגנון הרכישה יחקה את מנגנון הרכישה של ענקית הקמעונאות המקוונת איביי, שמבצעת את התשלומים דרך חברת הבת שלה - פייפאל.

על פי הדיווח, כפתור הרכישה יוטמע במנוע החיפוש לניידים כבר בחודשים הקרובים בארצות הברית, כשטרם ברור מתי יגיע הכפתור לכל העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר