"מזכיר תקופות אפלות"

מרגי לצד החיילים: שתיקת המשטרה תגרום לאלימות

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, פנה במכתב למפכ"ל המשטרה ודרש שיתערב בקמפיין החרד"קים. "למצוא את הבטן הרכה של הקיצונים ולהביא קץ לתופעה זאת" ביקש. לדבריו: "מסע ההסתה הפרוע מזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה הלא רחוקה של העם היהודי - תוצאתו האחרונה היא תקיפת קצין" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(Nati Shohat/Flash90)

התנכלות לחיילים חרדים: יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי פנה למפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו בבקשה שיטפל בחומרה בקמפיין החרד"קים.

עוד בנושא:

"פנייתי זאת באה אליך בעקבות פניות רבות שהצטברו אצלי מצד חיילים חרדיים המשרתים בצה"ל ובני משפחותיהם" כותב מרגי למפכ"ל המשטרה.

"לא נעלם מנגד עינך מסע ההסתה הפרוע שמזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה הלא רחוקה של העם היהודי, מסע ההסתה הקרוי חרדקים. שתוצאתו האחרונה היא תקיפת קצין צה"ל בשכונת מאה שערים".

עימות אלים עם קיצוניים בבני ברק (צילום: שאול קרוייזר)

מרגי מבקש מהמפכ"ל דנינו: "אבקש להיכנס לעובי הקורה ובאם תמצא לנכון להזמין אליך את כל הגורמים שהיו מעורבים בזה. הן המותקפים והן מגישי התלונות על הקמפיין 'חרדקים' ולשמוע את תחושותיהם".

יו"ר ועדת החינוך מסיים את מכתבו: "פגישה כזו תסייע בידי המשטרה למצוא את הבטן הרכה של הקיצונים הנ"ל, ולהביא קץ לתופעה מסוכנת זאת".

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר מרגי: "השתיקה של המשטרה, הסלחנות של המשטרה והחברה החרדית לקמפיין החרד"קים יובילו לאלימות פיזית ולמשטר פחד בחברה החרדית. אני קורא למשטרה לטפל בזה באופן מיידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר