מימון שמילה מונה למנכ"ל זמני במשרד התקשורת

ימים ספורים לאחר שפיטר נתניהו את מנכ"ל משרד התקשורת, מונע סמנכ"ל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת - מימון שמילה, למנכ"ל זמני במקומו של אבי ברגר

חיים אבני | כיכר השבת |
רפורמת הפס הרחב תימשך? אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

משרד התקשורת הודיע היום (רביעי) כי ראש הממשלה ושר התקשורת בפועל, בנימין נתניהו, מינה את מימון שמילה למנהל כללי זמני של משרד התקשורת. על פי הודעת משרד התקשורת, ראש הממשלה בנימין נתניהו, החליט לאחר התייעצות עם נציב שרות המדינה, למנות את סא"ל (במיל') מימון (מוני) שמילה למנהל כללי זמני של משרד התקשורת עד להחלטתו של ראש הממשלה לגבי זהות המנכ"ל הקבוע במשרד.

שמילה שמכהן מזה ארבע וחצי שנים כסמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד התקשורת ואחראי בין היתר, על פיקוח ואכיפה בשוק הטלקום (חברות הסלולר, בזק, הוט וספקי אינטרנט). בעבר שימש שמילה כמנכ"ל בפועל בתקופה שקדמה למינויו של אבי ברגר למנכ"ל.

ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו איחל למר שמילה הצלחה בתפקידו והדגיש את החשיבות שהוא מייחס למשרד בקידום הרפורמות למען אזרחי ישראל .

כזכור, ביום ראשון פיטר בנימין נתניהו את מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, שהוביל מספר רפורמות חשובות, ובחודשים האחרונים הוביל את רפורמת הפס הרחב שכבר הובילה לירידת מחירים משמעותית בתחום האינטרנט הקווי. במהלך הרפורמה תקף ברגר מספר פעמים באופן חסר תקדים את התנהלותה של חברת בזק, שבעל השליטה שלה - שאול אלוביץ', נחשב למקורב לראש הממשלה.

אמש, לאחר חששות שעלו בדבר הרפורמות שהוביל ברגר, ובראשם רפורמת הפס הרחב שאמורה להתרחב בקרוב גם לקווי הטלפון הביתיים, הודיע משרד התקשורת כי ראש הממשלה את ימשיך לתמוך ברפורמת הפס הרחב. בהודעה נטען כי נתניהו הוא העומד מאחורי הרפורמות הגדולות בשנים האחרונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר