דיווח: אנדרואיד M תאפשר כניסה לאפליקציות באמצעות טביעת אצבע

דיווח באתר "באזפיד" מצביע על כך שגוגל תציג שינוי משמעותי ממערכת ההפעלה הבאה של אנדרואיד: אפשרות לכניסה לאפליקציות שונות באמצעות מנגנון טביעת אצבע (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אנדרואיד תלך בעקבות iOS? אתר "באזפיד" מדווח כי ענקית האינטרנט גוגל תאפשר כניסה מאובטחת לאפליקציות במערכת ההפעלה אנדרואיד באמצעות טביעת אצבע של המשתמש, שתוכל למנוע גישה לאפליקציות השונות לאי מי שישתלט על מכשיר האנדרואיד.

על פי הדיווח, החברה תחשוף את הפיצ'ר החדש, שכבר קיים אצל המתחרה אפל בסוף השבוע באירוע המפתחים המסורתי של החברה - Google I / O שייערך בסן פרנסיסקו. החברה צפויה לחשוף את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד - שתזכה לאות M (לאחר גרסת ה-L הנוכחית).

הפיצ'ר החדש יאפשר כניסה לאפליקציות הדורשות אימות ססמה על ידי הזנת טביעת אצבע למערכת באמצעות חיישן טביעת אצבע. ככל הנראה הוא גם יאפשר הגבלת כניסה לאפליקציות שידרשו הזנת טביעת אצבע למערכת.

המכשול העיקרי העומד בפני גוגל היא העובדה כי כיום רובם המכריע של מכשירי האנדרואיד לא כוללים חיישן טביעת אצבע, כשמרבית המכשירים הכוללים חיישן כזה הנם מתוצרת סמסונג, שכבר מאפשרת באופן חלקי (ביותר) כניסה לאפליקציות מאובטחות באמצעות טביעת אצבע.

בגוגל עצמה תכננו לשלב חיישן טביעת אצבע במכשיר הדגל הנוכחי - נקסוס 6, אך ברגע האחרון החליטה החברה להסיר את חיישן טביעת האצבע לאחר שלא הצליחה להגיע לרמה מספקת של זיהוי מהיר של טביעת האצבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר