אפל תשיק את iOS 9 בעוד כשבועיים

בעוד כשבועיים צפויה אפל להשיק את מערכת ההפעלה iOS 9 אולם כבר כעת נחשפים פרטים. המערכת החדשה תאפשר הפעלת שתי אפליקציות במקביל והאבטחה תוגבר (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ אפל)

פרטים ראשונים על ה-iOS 9 דלפו לרשת: שבועיים לפני שתשיק ענקית הטכנולוגיה האמריקנית את מערכת ההפעלה החדשה שלה למכשירי האייפון והאייפד שלה - iOS 9, בכנס המפתחים השנתי שלה - WWDC. החלו פרטים ראשונים לדלוף על מערכת ההפעלה החדשה, שצפויה לכלול לראשונה שינויים מהותיים הקיימים כבר במערכת ההפעלה המתחרה - אנדרואיד.

על פי הדיווחים, כשנתיים לאחר שגוגל העניקה את האפשרות לעבודה על מספר אפליקציות על ידי מסך מפוצל באנדרואיד, גם אפל תציע למשתמשים את האפשרות לעבודה על 2 אפליקציות במסך מפוצל. אלא שבניגוד לאנדרואיד, שם בחלק מהגרסאות כמו זו של הגלקסי 6 והנוט 4 המאפשרות עבודה על עד 9 אפליקציות על ידי שינוי גדלי החלונות, באייפון יוכלו המשתמשים לעשות שימוש ב-2 אפליקציות במקביל בלבד.

אבטחה משופרת - מותו של Jailbreak?

חלק מהעדכונים במערכת ההפעלה החדשה יכללו שיפורי אבטחה משופרים, כשהחברה גם משפרת את אבטחת ליבת מערכת ההפעלה (Kernel), שיוכלו למנוע גישה של משתמשים ושל תוכנות למערכת הקבצים של מערכת ההפעלה. אלא שהדבר שישפר משמעותית את האבטחה גם יקשה את העבודה של קהילת Jailbreak הפורצת את מכשירי האייפון.

iOS 9 יוצע ככל הנראה גם למשתמשים הוותיקים יותר של החברה, והוא ככל הנראה יתמוך בגרסאות האייפון החל מגרסת אייפון 4S, ויתמוך גם באייפד טאצ' 5, באייפד 2 ובאייפד מיני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר