נחשף: כך יראה שירות התמונות החדש של גוגל

אחרי מותה של פיקסה ולאחר שהחליטה ענקית האינטרנט גוגל להפריד את שירות התמונות מהרשת החברתית הגוססת שלה, הודלף לרשת צילום מסך של השירות שיחליף אותו (טכנולוגי)

חיים אבני | כיכר השבת |
(מתוך androidpolice)

כך תיראה אפליקציית התמונות החדשה של גוגל: בחודשים האחרונים, מאז השקתה של מערכת ההפעלה אנדרואיד 5, עמלים בגוגל על הטמעת 'העיצוב החומרי' באפליקציות השונות מבית החברה. אך אפליקציית התמונות שעברה גלגולים רבים, ביניהם הטמעת השירות ברשת החברתית הכושלת של החברה - גוגל פלוס, ולאחרונה - הפרדת השרות מהרשת החברתית - עדיין לא זכתה לעיצוב החדש.

כעת חושף האתר androidpolice.com את העיצוב החדש לאפליקציה החדשה והמופרדת מגוגל פלוס, שזכתה כמובן לעיצוב החומרי החדש של גוגל. למעשה השירות יחל לספק לא רק אפליקציה חדשה, אלא יקים לתחייה גם את שירות עריכת והצגת התמונות הקודם של גוגל - פיקסה, שנגנז לאחר האיחוד עם גוגל פלוס וכעת יחזור להיות זמין בשם החדש 'גוגל תמונות' בכתובת photos.google.com (בינתיים הכתובת מפנה לשירות התמונות בגוגל פלוס).

האפליקציה החדשה שתוכרז ככל הנראה במהלך סוף השבוע בכנס המפתחים של גוגל (יחד עם מערכת הפעלה חדשה, גרסת אנדרואיד חדשה ועוד הפתעות מבית גוגל), תאפשר עריכת תמונות מתקדמת והצגתן, לצד מספר אפשרויות חדשניות כמו יצירת תמונות GIF וסרטונים מהתמונות.

על פי הדיווח החברה גם תטמיע אפשרות שיתוף מתקדם מהסמארטפון שיאפשר העתקת לינק לתמונה בשירות גוגל תמונות, ושיתוף הלינק הישיר לתמונה ברשתות החברתיות או באופן פרטי. מה שיאפשר שיתוף מספר רב של תמונות באופן אישי, מבלי להזדקק לשירותי אחסון חיצוניים ולהרשאות מסובכות.

מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice
מתוך androidpolice

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר