סמסונג ל"כיכר השבת": עדכון תוכנה למשתמשי GALAXY S6 בישראל - בשבועות הקרובים

כמעט שלשה שבועות לאחר ששחררה ענקית האלקטרוניקה סמסונג עדכון תכנה שאמור על פי הפרסומים לפתור באג רציני הגורם לקריסת המכשיר - המשתמשים הישראלים עדיין לא זכו לעדכון המיוחל. סמסונג: "אנו שואפים לספק את עדכון התכנה לצרכנים שלנו בישראל בשבועות הקרובים".

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כמעט שלושה שבועות עברו מאז ששחררה ענקית הטכנולוגיה סמסונג עדכון תוכנה באירופה שאמור על פי הדיווחים לטפל בבאג לכאורה בניהול הזיכרון שגורם למכשיר הגלקסי 6 לקרוס או לקפוא בעת שימוש במספר רב של אפליקציות. בעמוד הרשמי של סמסונג בבריטניה הבטיחו כי הבאג יטופל בקרוב, אלא שלמרות שעברו קרוב לשלשה שבועות מאז שזכו המשתמשים האירופאים לקבל את עדכון התכנה - המשתמשים הישראליים לא זכו לכך עד כה.

כזכור, בשבועות האחרונים החלו חלק מהמשתמשים במכשירי הדגל החדשים של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג - גלקסי S6 וגלקסי S6 אדג' - להתלונן כי המכשיר קורס לעתים קרובות או נתקע במהלך העבודה. כאמור, מדובר לפי הטענות בבאג שנגרם בשל מערכת ניהול הזיכרון בממשק ה'טאצ'וויז' החדש של סמסונג.

לפי הטענות ברשת, הבאג נובע בעקבות מערכת ניהול הזיכרון וגורם למכשירים לקרוס בעת שימוש בריבוי המשימות. המכשיר מוגדר לכיבוי משימות מסוימות לאחר זמן שעובר - על מנת לגרום לחיסכון באנרגיה וליעילות יתרה. אלא שהעובדה שהתוכנה הינה אגרסיבית במיוחד גרמה לתוצאות הפוכות.

גלקסי 6 מגיע לכיכר TV (עריכה: כיכר השבת)

ימים ספורים לאחר שהחלו דיווחים בעולם על התלונות, שחררה סמסונג עדכון-תיקון מיוחד שאמור לפתור את הבאג. בימים האחרונים החלו חברות הסלולר האמריקניות והאירופאיות לשחרר עדכון תוכנה למכשירי הסלולר שלהן הפותר את הבעיה.

מחברת סמסונג נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "זמינות עדכון התכנה יכולה להשתנות בין אזורים ושותפים שונים ואנו שואפים לספק את עדכון התוכנה לצרכנים שלנו בישראל בשבועות הקרובים".

"עם זאת, אין לזה שום קשר לניהול בלתי-תקין של ה-RAM. הגלקסי S6 שלנו נבנה עם אלגוריתם זיכרון הממטב ביעילות רבה יותר את מהירות האפליקציות ונפח העיבוד לחוויית משתמש שאין שני לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר