צביקה כהן: אנחנו חיילים של חכם שלום כהן - גם במחיר פיטורין

יו"ר ש"ס בי-ם מעריך בשיחה עם 'כיכר השבת' כי יושגו הבנות בנוגע לתקציב הספורטק, אולם מבהיר: אם הגר"ש כהן יורה להתנגד - נצביע נגד העברת התקציב גם במחיר פיטורין (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
צביקה כהן (צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

הנציגים החרדים בעיריית ירושלים מסכמים הערב (חמישי) ערב מוצלח - ממועמדים להדחה הם הצליחו 'לקפל' את ראש העיר ניר ברקת שהוריד מסדר היום את תקציב הספורטק לאחר שהם איימו להצביע נגדו, אך מאחורי הקלעים הנציגים החרדים מרגישים שנעשה לברקת עוול, וזאת לאחר שנושא הספורטק אושר על ידם בתמיכת הרבנים וכעת הם מאשימים עסקנים קיצוניים ש"גררו את כולם" למקום אליו הם הגיעו הערב.

יו"ר ש"ס בירושלים וסגן ראש העיר צביקה כהן אומר בראיון ל"כיכר השבת"כי להערכתו הצדדים יגיעו להסכמה כבר בשבועיים הקרובים. אך אם לא תהיה הסכמה ונשיא המועצת הגר"ש כהן יורה לו להצביע נגד - הוא יצביע נגד ויעזוב את לשכת סגן ראש העיר.

בפתח הראיון אומר כהן: "אני לא מרגיש שיש פה עסק עם מנצחים או מנוצחים. בסך הכל הכללי אנחנו כפופים לדעת תורה והיא שמכתיבה את דרכנו. יחד עם זאת צריך לזכור, יש התחייבות קואליציונית, ראש העיר עומד בראש הקואליציה ומנסה מאוד בנושא הזה לשמור ולעשות ככל שאפשר. אני מקווה שבתקופה הקרובה הנושא יתברר ויתלבן, יגיע לתוצאה טובה, יגיע לגדולי ישראל, לחכמי התורה שלנו. אנחנו פועלים על פי דרכו של חכם שלום".

"אמרתי לך בימים האחרונים, אנחנו חיילים, מקבלים הוראות ומבצעים אותן כהלכה" הוסיף כהן.

אם בעוד חודש לא תגיעו להסכמה ונשיא המועצת יורה לכם להצביע נגד, תצביעו נגד ותפרשו?

"אני לא יודע מה זה הסכמה ומה זה לא הסכמה. אנחנו תפקידנו להביא את החומר אל החכמים שלנו והעומדים בראשם. חכם שלום, ראש הישיבה הגדול, יראה את הדברים ואם יגיד לנו להצביע נגד, נצביע נגד, וכל השלכה שתהיה כתוצאה מכך נכבד".

הערכה שלך, תגיעו להסכמה?

"אני מניח שכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר