סוף סוף: בינתיים אפשר להאזין ליוטיוב בטלפון גם כשהדפדפן סגור

קרוב לוודאי שאין מדובר בהקלה שהעניקה גוגל למשתמשים, אך בעקבות מה שנראה כבאג יכולים משתמשי ה'גלקסי 6' למזער את גוגל כרום בנייד ולהמשיך להאזין ליוטיוב. כך תסגרו את הדפדפן ותמשיכו להאזין ליוטיוב (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כך תסגרו את הדפדפן ותמשיכו להאזין ליוטיוב: העדכון האחרון לאפליקציית הדפדפן של גוגל לאנדרואיד - גוגל כרום, עודכנה לאחרונה במספר פיצ'רים חשובים, כמו חיסכון בשימוש באינטרנט ועוד. אך עדכון אחד שמאפשר מעבר בין כרטיסיות שונות בדפדפן מבלי לסגור את הדפדפן, מתגלה כפתרון לא רע עבור מי שרוצה להאזין למוזיקה ביוטיוב ולעבוד במקביל על אפליקציות אחרות.

משתמשי מכשיר הדגל של סמסונג - גלקסי S6, יכולים למזער חלק מן האפליקציות על ידי שינוי גודל המסך, ולאחר מכן לחיצה על כפתור הבית שיגרום לאפליקציה למזער את עצמה לכדי בלון קטן על המסך.

אלא שבעוד במכשירים אחרים שאינם תומכים בשינוי גדלי המסכים באפליקציות, תוכן האאודיו בכרטיסיות הפתוחות בכרום לא יפסיקו להתנגן גם לאחר שיצאתם מהדפדפן, כך שתוכלו להפעיל יוטיוב דרך דפדפן כרום ולאחר מכן למזער את חלון הדפדפן כשהתוכן יוסיף להתנגן.

לא מדובר בפתרון מושלם, שכן כאשר תכבו את המסך או תצאו באופן רגיל מהדפדפן, התוכן יחדל מלהתנגן. אך בהחלט מדובר בפתרון עבור מי שמעוניין לעבוד על אפליקציות אחרות במקביל להאזנה למוזיקה ביוטיוב.

כאמור, נכון לעתה האפשרות זמינה רק למשתמשי גלקסי 6, כשככל הנראה מדובר בכלל בבאג בדפדפן שמיועד לכבות את השמע רק כשהאפליקציה לא בשימוש. כשבגוגל לא ימהרו לעת עתה לאפשר למשתמשיה להאזין ליוטיוב גם כשהאפליקציה איננה פתוחה. זאת בין היתר אודות העובדה כי החברה מציעה שירות סטרימינג למוזיקה בתשלום, שם ניתן להאזין לתכנים גם לאחר יציאה מהאפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר