בלקברי מפתחת סמארטפון מבוסס אנדרואיד

לאחר קריסתה של החברה הקנדית בלקברי, מתפרסם היום כי החברה תשיק סמארטפון עם מערכת הפעלה מבוססת על אנדרואיד של גוגל, בכדי להפוך את מכשיריה לנגישים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בלקברי מתקדמת לאנדרואיד: מי שהייתה בעבר מיצרניות הסמארטפונים הבולטות והמצליחות בעולם - בלקברי הקנדית, שוקעת לאיטה בשנים האחרונות לעבר עתיד לא ידוע. כשנתח השוק שלה בשנה האחרונה עומד על כאחוז בודד מכלל המכשירים החכמים בעולם, למרות הניסיונות לחדור לשוק עם מכשירים חכמים חדשים כדוגמת מכשיר ה'פספורט'.

כעת מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס, כי החברה הקנדית תשיק בקרוב מכשיר חכם מבוסס על מערכת ההפעלה הפופולרית של גוגל - אנדרואיד. כשבחברה מקווים כי יוכלו כעת לתת מענה ללקוחות המעוניינים במכשיר עסקי בתצורה המוכרת של בלקברי, יחד עם מערכת ההפעלה השימושית יותר של גוגל, שכוללת מיליוני אפליקציות.

בלקברי רק תתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך תוסיף למערכת ההפעלה לא מעט שיפורי אבטחה שיתנו מענה ללקוחות הארגוניים ולעסקים הגדולים המתמודדים עם מתקפות סיייבר וזקוקים להגנה משמעותית יותר על מכשירי הטלפון החכמים של העובדים שלהם.

על פי ההערכות, השקת מכשיר מבוסס אנדרואיד אכן יסייע לחברה להגדיל את המכירות, מכיוון שכיום המחסור הקאוטי באפליקציות, גורם למשתמשים לעשות שימוש במכונות וירטואליות המדמות את אנדרויאד, אך מסבכות את השימוש במכשיר וגורמות לירידה משמעותית במכירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר