דיווח: "באגים מוזרים במכשיר הדגל LG G4"

דיווחים שהחלו בפורום מתפחי אנדרואיד וצברו תאוצה ברשת מצביעים על "גל תקלות מוזרות" במכשיר הדגל החדש של LG, ה-G4. ככה"נ, עדכון תוכנה עתידי יעשה סוף לתקלות (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: אתר החברה)

הגלקסי S6 לא לבד? חודשים ספורים לאחר שמשתמשי מכשיר הדגל החדש של סמסונג החלו להעלות טענות על באג בניהול הזיכרון, נראה כי גם המתחרה סובלת מגל דיווחים על תקלות.

על פי דיווחים שהחלו בפורום המפתחים לאנדרואיד - XDA Developers, המכשיר החדש של LG, ה-LG G4 סובל מבאגים לא ברורים במערכת ההפעלה שלו. מפתחים רבים בפורום מדווחים על בעיות בפתיחת המכשיר על ידי מנגנון ההקשה כשהמסך כבוי (מנגנון פתיחה ש-LG הייתה הראשונה לעשות בו שימוש) ואטיות בלתי מוסברת בקריאת הנקישות.

בנוסף מדווחים מפתחים על באג שפוגע ביכולות של מסך המגע, כשבחלק מהמקרים המסך אינו מזהה את ההקשות והנגיעות, או מזהה אותן באיחור או בדיוק הלוקה בחסר ומקשה על השימוש במכשיר הדגל של LG.

הדיווחים החלו כאמור מפורום המפתחים XDA Developers, שנחשב לפורום מפתחי האנדרואיד החשוב בעולם, כשמספר רב של מפתחים דיווחו על הבאגים אותם כינו 'מוזרים'.

על פי ההערכות, מדובר ככל הנראה בבאג בממשק האנדרואיד של LG G4, ולא בתקלות חומרה. מה שאומר שהחברה תוכל לפתור את הבאגים בעדכון תוכנה. למרות שהחברה סרבה להגיב לדיווחים, היא ככל הנראה תשחרר עדכון תכנה במהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר