כך תקבלו את הגרסה המלאה של Windows 10 בחינם

ענקית התוכנה מיקרוסופט ממשיכה להפתיע, וכעת מציעה לכם אפשרות לקבל בחינם את הגירסה המלא של ווינדורס 10, באמצעות הרשמה לגירסת הבטא. בפנים: הלינק (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מיקרוסופט ממשיכה להפתיע: חודשים לאחר שהודיעה ענקית התכנה מיקרוסופט על חלוקת מערכת ההפעלה החדשה שלה - Windows 10, בחינם למשתמשי מערכות ההפעלה הוותיקות שלה. כעת הודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה כי משתמשי תכנית הבטא של Windows 10 - Windows Insider Program, יזכו לקבל את מערכת ההפעלה בחינם על ידי הרשמה לחשבון המיקרוסופט שלהם.

עד עתה תכניות הבטא במערכות ההפעלה הקודמות, אפשרו למפתחים או סתם למשתמשים שרצו לבדוק את מערכת ההפעלה החדשה להוריד גרסת בטא, בה הם יכלו לעשות שימוש רק עד מועד ההשקה הרשמי, ולאחר מכן הפסיקה גרסת הבטא לפעול בהדרגה.

כעת, כאמור הודיעה החברה כי כל משתתפי תכנית Windows Insider Program שעושים שימוש במערכת ההפעלה החדשה יוכלו להמשיך ולהשתמש במערכת ההפעלה. כשבתאריך ההשקה (בעוד כחודש בתאריך ה-29/7), יידרשו המשתמשים רק להתחבר לחשבון המיקרוסופט שלהם.

הבשורה הנוכחית של החברה תסייע בעיקר למשתמשים חדשים שאין ברשותם מערכת הפעלה קודמת של מיקרוסופט, או שיש ברשותם עותק פרוץ של מערכת הפעלה קודמת, שלמרות שיזכו לקבל שדרוג חינמי, מערכת ההפעלה עדיין תתריע בפניהם על כך שהגרסה פרוצה, והם לא יזכו לעדכוני תכנה שאינם עדכוני אבטחה. אך אם יעשו שימוש בתכנית Windows Insider Program הם יזכו לקבל גרסה מלאה.

תכנית Windows Insider Program הנה פתוחה לציבור, ועל פי ההערכות למעלה מ-1,500,000 משתמשים נרשמו אליה בחודשים האחרונים מאז נפתחה. Windows Insider Program מציעה את גרסת הבטא המלאה של Windows 10 (בניגוד לגרסאות הבסיסיות שיצורפו לרוב המחשבים).

להרשמה לתכנית Windows Insider Program לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר