עכשיו זה רשמי: אפשר לבטל מייל ב-Gmail

מעכשיו זה רשמי: גוגל מאפשרת לכם "לאחזר" מייל ששלחתם וחזרתם בכם בשנייה האחרונה - זאת באמצעות שינוי בתפריט ההגדרות שיעכב את שליחת המיילים שלכם ב-30 שניות (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

עכשיו זה רשמי - אפשר לבטל מייל ב-Gmail: כמעט 6 שנים לאחר שהוסיפה ענקית האינטרנט גוגל אפשרות לביטול שליחת מייל לזמן של עד 30 שניות לאחר השליחה במסגרת תכנית הפיצ'רים הניסיונית שלה, שחררה כעת החברה סוף סוף את הפיצ'ר להגדרות ברירת המחדל של שירות הדואר האלקטרוני הפופולרי בעולם - Gmail.

על מנת לבטל שליחת מייל, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס להגדרות חשבון המייל שלכם לסמן ב-V את האפשרות של "אפשר ביטול 'שלח'" המופיעה בתפריט ההגדרות. שם גם תוכלו להגדיר את זמן ההשהייה לביטול השליחה, החל מ-5 ועד 30 שניות לאחר השליחה.

אפשרות הביטול אינה מאפשרת באמת לבטל תכתובת מייל לאחר שזו נשלחה והתקבלה אצל הנמען, אלא למעשה היא דוחה את שליחת המייל במספר שניות, במהלכן קופצת הודעה בראש המסך על אפשרות הביטול, כך שתוכלו לשקול שוב את המייל ששלחתם. כאמור, לאחר השליחה הסופית עדיין לא תוכלו לבטל את התכתובת, כך שמוטב שתחשבו היטב לפני השליחה.

עד היום הייתה האפשרות פתוחה כאמור רק במסגרת השירות הניסיוני, כך שעל מנת להפעיל את השירות המשתמש חייב היה לשנות את ממשק השפה לאנגלית על מנת שיוכל לגשת לפיצ'רים הניסיוניים. כעת יוכלו כל המשתמשים להגדיר את ביטול שליחת המייל בצורה קלה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר