גוג, מגוג ויהודית: הדרכונים הסורים המזוייפים "הונפקו" בבני ברק

אזרחים סורים ניסו להיכנס לברזיל עם תעודות זהות ישראליות מזוייפות. בדרכון הפיקטיבי של "גוג ומגוג" נכתב כי הוא "הונפק" בבני ברק. וזה לא השם המוזר היחיד בו נעשה שימוש (בעולם)

חיים אבני | כיכר השבת |
(אחד הדרכונים שנתפסו)

גוג ומגוג בבני ברק: בימים האחרונים נעצרו מספר אזרחים סורים בנמל התעופה בברזיל במהלך ניסיונם להיכנס למדינה הדרום אמריקנית באמצעות דרכונים ישראלים מזויפים. הדרכונים זויפו באיכות טובה למדי ומה שהסגיר את הסורים הוא הבחירה שלהם בשמות לא טיפוסיים.

כך למשל באחד הדרכונים עליו נכתב כי הוא הונפק בלשכת ההגירה והאוכלוסין בבני ברק, נאמר כי נושא הדרכון עונה לשם "גוג הרפז", כשבאיות באנגלית החליט המזייף לכנות אותו בשם "מגוג הרפז". בדרכון אחר נכתב בשם מחזיק הדרכון כי הגבר שבתמונה עונה לשם "יהודית אברם" ובדרכון אחר נעשה שימוש בשם לא ממש ישראלי - "עכן יהלום".

ההערכה אצל גורמי האכיפה בברזיל, כמו גם ברשויות הישראליות, כי זיוף הדרכונים לא נעשה לצורכי טרור או ריגול, אלא נועד לשמש פליטים סורים צעירים שניסו להיכנס למדינה שלא מכבדת את הדרכונים של ממשל אסד הקורס.

חלק מהדרכונים המזויפים עשו שימוש במספרי דרכונים אמתיים, שנכנסו מיד לרשימה השחורה של האינטרפול. משרד הפנים זימן עד כה שבעה ישראלים שמספרי הדרכונים שלהם הופיעו על הדרכונים המזויפים על מנת להחליף את דרכוניהם כדי שלא ייעצרו בכניסתם למדינות ברחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר