לצד האוהדים שומרי המסורת

דיווח: מירי רגב פועלת לביטול משחקי הספורט בשבת

לקראת מהפכה חשובה בספורט הישראלי? שרת התרבות מירי רגב פועלת לביטול כל משחקי הספורט בשבתות, כך דווח ב"ערוץ הספורט". "לרגב חשוב שהספורט בישראל יהיה זמין לכלל הציבור" (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
משחק בליגת העל, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לקראת מהפכה בעולם הספורט הישראלי? שרת התרבות והספורט מירי רגב יוזמת מהלך שיוביל לביטול משחקי ספורט בשבת, כך דיווח הצהריים "ערוץ הספורט". בתוך כך, מחר (שלישי) תקיים ועדת החינוך של הכנסת דיון ביוזמת כמה חברי כנסת נגד קיום תחרויות ספורט בשבת.

לפי הדיווח באתר ערוץ הספורט, רגב הנחתה גורמים לפעול לאי כפיית משחקים בשבת. בשיחות פנימיות, כך לפי הדיווח, אמרה רגב כי בכוונתה לעשות הכל בכדי לאפשר גם לשמורי שבת ליהנות מאירועי ספורט. גורם במשרד הספורט הסביר לאתר כי "לרגב חשוב מאוד שהספורט בישראל יהיה זמין ונגיש לכלל הציבור. בכוונתה לפעול ולהשפיע על מנת שלא יתקיימו תחרויות ספורט בשבת".

כדוגמה, מציגה רגב את ליגת העל בכדורסל שלא מקיימת משחקים בשבתות, כאשר מטרתה של רגב ככל הנראה היא להוביל לכך שגם ליגת העל בכדורגל תימנע ממשחקים בשבתות.

אוהדים במגרש ספורט. לקראת מהפכה? (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפני כשבועיים, יצאה השרה רגב להגנתו של אבישי ברט, שהעפיל לגמר אליפות ישראל בקליעה באקדח אוויר אך החליט לא להשתתף בו בגלל שהוא אמור להיערך בשבת. בדף הפייסבוק שלה כתבה רגב כי "לא יעלה על הדעת שספורטאי ישראלי מצטיין לא ישתתף באליפות ישראל בקליעה רק מפני שהיא מתקיימת בשבת. מדובר במצב שאינו תקין ונוגד את עקרון שיוויון ההזדמנויות בחברה".

רגב הצהירה כי תפעל "לאפשר לכל ספורטאית וספורטאי שעמדו בקריטריונים הנדרשים להשתתף בתחרויות כמו יתר הספורטאים".

לפני כשנה, שני אנשי עסקים שביקשו לרכוש את קבוצת הספורט "הפועל תל אביב" דרשו כתנאי לרכישה כי הקבוצה תשחק רק בימי החול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר