"פלאפון" רוכשת את הוירטואלית "יופון"

חברת פלאפון הודיעה כי תרכוש את המפעילה הוירטואלית יופון המחזיקה בכ-80 אלף לקוחות. עבור יופון תשלם פלאפון סכום של 15 מיליון שקלים. המחירים יישארו אותו דבר? (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
סניף של פלאפון (צילום: פלאש 90)

הצרות ב"מגה" יפגעו בתחרות הסלולר? חברת הסלולר "פלאפון" הודיעה היום כי תרכוש את חברת הסלולר הווירטואלית "יופון" שנחשבת למפעילה הווירטואלית הגדולה בישראל ומחזיקה בכ-80,000 לקוחות.

חברת יופון הנה חלק מקבוצת אלון שנמצאת בימים אלו בקשיים ונאבקת על קיומה. חובותיה של הקבוצה עומדים נכון להיום על כ-1.3 מיליארדי שקלים, מתוך מאות מיליוני שקלים לספקי הקמעונאות של החברה - "מגה". החברה נמצאת בימים אלו בניסיון שיקום שסיכויי הצלחתו כלל לא ברורים.

חברת יופון נחשבת כאמור למפעילה הווירטואלית הגדולה בישראל, והצליחה לנגוס בנתח משמעותי מלקוחות החברות הגדולות וחברות הסלולר החדשות.

בפאלפון לוטשים עיניים לעשרות אלפי לקוחות החברה, והיא תשלם עבור יופון סכום של 15,000,000 (15 מיליון) שקלים. לא ברור אם פלאפון - שכיום מספקת את שירותי הסלולר לחברה, תשמור על רמת המחירים. על פי מתווה העסקה יתחלקו הרווחים בין חברת אלון לחברת פלאפון ב-3 השנים הקרובות.

כרטיסי הסים ימשיכו להיות משווקים כיום בחנויות "מגה" ובתחנות דור אלון של החברה. אך לא ברור מה יקרה במידה ו"מגה" תקרוס והליכי ההבראה לא יצליחו. הרכישה תיכנס לתוקפה בעוד מספר חודשים, בכפוף לאישורים הנדרשים מהממונה על ההגבלים העסקיים, כמו גם מהרגולטור - משרד התקשורת.

"פלאפון" לא תהיה המפעילה הוותיקה הראשונה להחזיק במפעילה ווירטואלית. גם חברת פרטנר מחזיקה בבעלות מלאה על המותג 012 שמציעה את שירותי הסלולר של פרטנר תחת מוג מוזל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר