וויז הציגה את אפליקציית "RideWith" - תפגע בגט טקסי?

הכירו את אפליקצית "RideWith", פיתוח חדש של "וויז" שמאפשר לחסוך כסף בדרך לעבודה וחזור ממנה. הנסיעות יוגבלו ל-2 נסיעות ביום בלבד - בכדי לא לשמש כתחנת מוניות (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

וויז תתחרה בגט טקסי? ענקית האינטרנט גוגל הציגה היום את אפליקציית RideWith המתבססת על אפליקציית הניווט הישראלית אותה רכשה החברה. האפליקציה תאפשר נסיעות משותפות בתשלום לנהג. באתר האפליקציה נכתב כי "RideWith, המבוססת על Waze, מחברת בין אנשים הנוסעים לעבודה במסלולים דומים ומתאמת ביניהם נסיעה משותפת".

אפליקציית הנסיעות המשותפות נועדה על פי החברה לסייע בהפחתת עלויות הנסיעה לעבודה ולהפחתת הפקקים וזיהום האוויר על ידי הסעת מספר נוסעים ברכב שנמצא בדרכו ליעד אותו מחפש הנוסע. בוויז מבהירים כי האפליקציה איננה מיועדת להחליף מוניות ולא נועדה על מנת לספק פרנסה לנהגים - אלא להפחית עלויות.

לצורך כך הודיעו בוויז כי האפליקציה תפעל אך ורק בשעות הנסיעה לעבודה והחזרה ממנה. באתר החברה נכתב כי "RideWith מציעה סכום השתתפות לנוסע, בהתבסס על עלות הבלאי והדלק המשוערות למסלול הנסיעה. נוסעים יכולים לבחור להשתתף בסכום נמוך מהסכום המוצע. התשלום בעבור הנסיעה מסוכם מראש, והכסף מועבר מהנוסעים לנהגים בצורה אוטומטית. הסכום כולל את תשלום העמלה לנסיעה".

כמו כן, הנסיעות יוגבלו ל-2 נסיעות ביום בלבד, על מנת שלא לשמש כמונית. השירות פתוח כרגע אך ורק למי שקיבל הזמנה. את ההזמנה ניתן לקבל לאחר רישום לשירות והורדת האפליקציה.

חברת גוגל היא גם מהמשקיעות הגדולות בשירות "אובר" שמציע שירותי הסעת נוסעים על ידי נהגים רגילים ברחבי העולם. אלא ששירות ההסעות הרגיל של אובר אינו פעיל בישראל בעקבות מגבלות רגולטוריות, וכיום החברה מפעילה בישראל רק שירותי מוניות בדומה למתחרה שלה - גט (טקסי).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר