"דגני בוקר לבורים": הקמפיין הצרפתי המבריק נגד אנטישמיות

בקמפיין מבריק במיוחד, מציעה רשת הטלוויזיה FTV את דגני הבוקר שיוסיפו לכם כוח למלחמה בבורות ושמפו ומטהר אוויר שינקו גזענות ואנשטימיות. צפו בקמפיין הצרפתי המבריק נגד אנטישמיות (פרסום)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: FTV, יוטיוב)

קמפיין ענק של רשת הטלוויזיה הצרפתית FTV מנסה להילחם בדעות אנטישמיות וגזעניות באמצעות סדרת תשדירים מבריקה במיוחד. בארבעת התשדירים בני ה-45 שניות מוצגים מספר "מוצרי קסם" שעוזרים לשטוף ולנקות את הגזענות והאנטישמיות. הצופה אולי לא מבין בתחילה מה מנסים למכור לו, אבל אז הוא מבין את המסר: יש להילחם בגזענות - ולא באמצעות שמפו.

עוד בברנז'ה:

בתשדירים המיוחדים מוצג מטהר אוויר ש"מטהר מחשבות רעות", שמפו ש"שוטף גזענות ואנטישמיות" וכן דגני בוקר וחגורה שנותנים "כוח להילחם בבורות".

לפי הפרסומים בצרפת, הקמפיין יופיע בכל ערוצי FTV. היוזמה לפרסם תשדירים בגנות אנטישמיות וגזענות החלה לפני שנתיים, וכעת יוצאת לפועל בקמפיין ענק ונרחב בטלוויזיה.

דוד דג'ווי מ-FTV הסביר כי הערוץ רצה קמפיין "שיכה אנשים בהלם", הסרטונים עוסקים בתעוזה, בדברים לא שגרתיים. הוא הדגיש כמובן שהמוצרים המוצגים לא קיימים באמת, אבל מובילים את הצופה לאחווה, ערך פשוט שקיים במציאות ונמצא בהישג היד שלנו.

"לאחר שהגזענות והאנטישמיות הוכרזו כעניין לאומי בעל חשיבות רבה בשנת 2015, רשת FTV עושה כל מאמץ אפשרי על מנת לייחס ערך רב יותר למושג האחווה", אמר דג'ווי שפירט מספר עבודות של הרשת שנועדו להרבות אחווה בין אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר