עיריית ניו יורק לגוגל: התריעו מפני אין כניסה

בכירים בעיריית ניו יורק פנו לאחרונה לגוגל בבקשה שתסייע להם במלחמה בקטל בכבישים על ידי הטמעת פיצ'ר שיזהיר את הנהגים לפני שהם מבצעים עבירות תנועה (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עיריית ניו יורק מבקשת מגוגל לסייע במלחמה בקטל בכבישים: בכירים בעיריית ניו יורק פנו לאחרונה לענקית האינטרנט גוגל, על מנת שזו תסייע לה במלחמתה בקטל בכבישים בעיר. בפנייה מבקשים הבכירים כי גוגל תוסיף בשירות המפות הפופולרי שלה - גוגל מפות, התרעה על פניות לא חוקיות.

ממחקר שביצעה עיריית ניו יורק עולה כי כ-52 אחוזים מתאונות הדרכים בהן מעורבים הולכי רגל בעיר ניו יורק, נגרמו בעקבות פניות אסורות של בעלי הרכבים. הדבר גורם בין היתר לשיעור תאונות הדרכים הגבוה ביותר בארצות הברית.

בעיריית ניו יורק סבורים כי במידה והנהגים יקבלו התראות לפני הפניות כי הפנייה במקום אסורה, הדבר ישפיע לטובה על סטטיסטיקת עבירות התנועה וכן תסייע להוריד באופן משמעותי את שיעורי תאונות הדרכים בכלל ותאונות הדרכים הקטלניות בפרט.

לגוגל לא תהיה זו הפעם הראשונה בה הם ישקלו להטמיע שירות התרעות שימנע תאונות, שכן בחברה שוקלים בחודשים מערכת שתתריע בפני נהגים העוברים על פני מסילות רכבת מפני רכבת המתקרבת ומסכנת את כלי הרכב. המערכת מפותחת בשיתוף עם רשויות הרכבת בארצות הברית, ולא ברור מתי תשחרר גוגל את הפיצ'ר החשוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר