האזינו

הרב ברלנד: "נוקמים בבני משפחתי בגלל שהצלחתי לברוח"

לראשונה מאז נעלמו עקבותיו, מנהיג קהילת שובו בנים הרב אליעזר ברלנד מפרסם מסר לחסידיו. לטענתו: עיריית ירושלים הרסה את מרפסת ביתו - כנקמה על כך שהצליח להימלט. האזינו (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

מסר ראשון: מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד העביר הצהריים (שלישי) מסר ראשון לחסידיו מאז נעלם ועזב ככל הנראה את הולנד. במסר, טען הרב כי הרשויות בישראל מתנכלות לבני משפחתו בגלל שהצליח לחמוק מידיהם.

בשעות הבוקר הרסו אנשי עיריית ירושלים מרפסת לא חוקית בביתו של הרב ברלנד ברחוב החומה השלישית בעיר, מה שהכעיס את בני הקהילה הטוענים כי המקום שימש כמקום לימוד של הרב.

בעקבות כך, העביר הרב ברלנד מסר לתלמידיו ממקום המסתור בו הוא שוהה, ואמר: "זה בית שבמשך שנים למדו בו תורה ותפילה ועשו פעילויות ושיעורי תורה. להרוס את זה עכשיו זו רשעות שאין כדוגמתה".

הרב ברלנד המשיך ותקף את עיריית ירושלים: "הם רק עשו את זה בתור נקמה, שהרב פתאום התחמק להם מהידיים אז הם מחפשים עכשיו בכל הרשויות איך לנקום במשפחת ברלנד". לדבריו: "זו נקמה פשוטה גלויה וחשופה לעיניים, בלי שום צדק מוסרי וצדק משפטי. הם מצאו את הרב רק כדי לחפות על הרשעות שלהם".

הרב ברלנד הוסיף ואמר: "הם רואים שהרב והרבנית במשך שנים מחזירים את עם ישראל בתשובה והם רק מחפשים איך לעצור את התפשטות של התשובה".

הרב סיים את דבריו במסר ממקום המסתור: "עכשיו אנחנו צריכים להגביר חיילים ולהגביר עוד יותר את הפעילויות להראות להם שהם לא יצליחו בכל המזימות שלהם כי זה ברור שהם עשו את זה רק בשביל הנקמה".

ההקלטה באדיבות "שובו בנים אינטרנשיונל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר