זוג דתי מפתח תקווה קרא לבתו: "בית"ר ירושלם"

לציפורה ורפאל עמרני מפתח תקווה נולדה בשעה טובה בשבת האחרונה בת שישית במזל טוב. ושמה, המפתיע, בישראל: "בית"ר ירושלם". אהה... יש להם גם בת בשם "מהין" (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
משפחת עמרני (צילום: מתוך Ynet)

לבני הזוג ציפורה ורפאל עמרני מפתח תקווה נולדה בשעה טובה ובמזל טוב בת, שישית במספר, בשבת האחרונה. אם חשבתם שבני הזוג יקראו לבתם בשם שגרתי ונפוץ, תחשבו שוב, כי שמה בישראל נקרא: "בית"ר ירושלם".

כן, אתם לא טועים, היא נקראה על שמה של קבוצת הכדורגל מהבירה "בית"ר ירושלים", זאת כמובן עקב האהדה הגדולה של המשפחה לקבוצה. "הרב שאל אותי למקור השם ירושלם, והסברתי שזה על שם ירושלים", סיפר האב לאתר ynet. "כשהוא שאל לקשר בין מיתר לירושלים, הסברתי לו שזה לא מיתר, אלא בית"ר - על שם קבוצת הכדורגל. הרב הופתע ואמר שבדרך כלל צריך להתייעץ עם רבנים לפני שבוחרים שם, אבל הוא בירך אותנו ואת הילדה".

לדבריו, "אצלנו כל המשפחה אוהדי בית"ר. יש לי אחות שהיא מורה, ואצלה בבית הכל זה בצבעי שחור-צהוב: הבגדים, הנעליים, אפילו הלאק על הציפורניים. חוץ מעגבניה, היא לא מכניסה שום דבר הביתה בצבע אדום".

רפאל הוסיף, "גם אני אוהד את הקבוצה. אפילו ששחקנים ומאמנים מתחלפים, הסמל נשאר ובית"ר קשורה לירושלים וליהדות. אפילו כשאני רואה את הסמל של הקבוצה, או פוגש מישהו בחו"ל שהוא ירושלמי, זה מרגש אותי".

אגב, לבני הזוג יש גם בת בשם מהין. "מהין, בשפה הפרסית, זה כוכב וגם מזל והצלחה" הסביר האב. לדבריו, מי שהציע את השם בית"ר ירושלם היא דווקא רעייתו.

מזל טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר