עיתונאי קטן / חיים קליגר

רק השם פרוש עולה, אופס, אתם מוציאים את חרצובות לשונותיכם. עיתונאים קטנים שמבזים את שם המקצוע הזה... אולי הגיע הזמן שכדי כאילו לשמור על אובייקטיביות תבחנו כל דבר לגופו? (דעות)

חיים קליגר | כיכר השבת |
כותב השורות, חיים קליגר (צילום: בועז בן ארי)

המתנתי עד שהסערה תשקוט. ידעתי שמה שאומר לא יצא טוב, אז העדפתי לשתוק... אבל כעת משפסק הדין ניתן וכולם יצטרכו ליישר קו הרשו לי לומר לכם את אשר על ליבי.

עיתונאים ופרשנים מטעם, נמאסתם!

אם אתם מאלה שהינם מתנגדי משפחת פרוש, לא משנה מה הם יעשו, אתם תמיד תקפצו נגד ותהלמו ללא רחם. נכון, אם אתם מהמחנה התומך בפרוש תמיד תהיו בעד. אבל הנגד תמיד מתלהם ומשמיץ יותר ובאופן טבעי (כמה עצוב) הרע והארסי תמיד יקבל במה רחבה יותר.

אז אולי הגיע הזמן שרק כדי כאילו לשמור על אובייקטיביות ומקצועיות תבחנו כל דבר לגופו ותפסיקו לעבוד על אוטומט?

רק השם פרוש עולה, הופס, אתם מוציאים את חרצובות לשונותיכם. לא אמנה כאן שמות, אבל אני מכיר לא מעט אנשים שכשהם חשבו שתהיה להם טובת הנאה הם היו מגדולי מלחכי הפינכא.... עיתונאים קטנים שמבזים את שם המקצוע הזה, אם עוד נותר ממנו משהו!

אינני מכיר לעומקו את הסיפור האחרון באלעד. אני כן מכיר לעומקו את ישראל פרוש, בולדוזר של עשיה, אז אל תפריעו לעבוד, כשיושבים על הבולדוזר ועושים חריש עמוק לעיתים נשבר צינור...

אז יש אופציה אחרת, והיא לא לעבוד, אבל זה שרוליק לא יודע, וטוב שכך! זוכרים את הג'ינגל של הבחירות באלעד? אל תירא ישראל... (שהייתה לי הזכות להביא אותו לעולם) זה התנגן לי בראש בימים האחרונים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר