המאבק בספורט

דרעי לשחקנים שומרי השבת: "מחזק את ידיכם, המאבק צודק"

יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי שלח בסוף השבוע מכתב תמיכה לשחקני הכדורגל שביקשו ממנו למנוע משחקים ביום שבת. "אני מלא הערכה ותודה ומחזק אתכם בעשייתכם זו" (חדשות, ספורט)

דרעי, ארכיון (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

"למאבק שלכם יש השפעה על דרכנו הארוכה כעם": יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי הגיב בסוף השבוע (שישי) לפניית יו"ר נציגות הכדורגלנים החדשה ניר אלון, בה ביקשו ממנו לפעול בכדי למנוע משחקי כדורגל בשבתות.

"ראשית אני מבקש לחזק את ידיכם ולהודות לכם בשמי ובשם עם ישראל עם עמידתכם האיתנה בשמירה על השבת היהודית שנתן הקב"ה לישראל ולעולם עוד מששת ימי בראשית, ושהולכת עם עם ישראל מדורי דורות" כותב דרעי לשחקנים.

"'יותר מששמרו ישראל על השבת שמרה השבת על ישראל', נאמר" ממשיך דרעי, והנה אשריכם, אתם עומדים היום איתנים, שומרים על השבת, שומרים על אמונתכם, שומרים על אמונת בית ישראל. המאבק הצודק שלכם הוא מעבר לזכות והצורך הבסיסיים והאנושיים של כל איש ואישה, ואפילו הם שחקני כדורגל לנוח ביום השבת ולהתאסף בחיק המשפחה. יש לו השפעה גם על דרכינו הארוכה בעם. אני מלא הערכה ותודה ומחזק אתכם בעשייתכם זו".

סריקה

"כפי שאתם יודעים" מוסיף שר הכלכלה, "הסוגיה הגיעה לפתחי בעקבות הצהרות שניתנו במהלך דיון בבית הדין לעבודה, כמובן שלא נתתי היתר ולא היה בכוונתי ליתן היתר לדבר. יחד עם זאת, היות ולא ניתן היתר על ידי, גולגלה הסוגיה לפתחו של היועמ"ש אשר קבע כפי שקבע לעת הזה ואפשר לשרה מירי רגב פרק זמן במהלכו יערך ניסיון להגיע למתווה שימנע מההתאחדות לחייב שחקנים המבקשים לשמור שבת מלשחק ביום השבת".

דרעי כותב לשחקנים לקראת סיום מכתבו כי "אנחנו עוקבים אחר הדברים ואנו תקווה כי הדברים יגיעו לידי פתרונם הטוב והראוי בסופה של תקופה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר