תשמרו על הקבלות

לקוחה לשעבר של אורנג' חויבה במפתיע ב-110 ש"ח - שנתיים לאחר שנטשה את החברה

עזבה את אורנג', שילמה את חובותיה ועברה לחברה מתחרה. אחרי שנתיים הוא הופתעה לגלות שאורנג' גובה ממנה תשלום, בלי הסבר הגיוני. גם נציגי שירות הלקוחות לא הצליחו לספק הסבר (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
לוגו אורנג' (צילום: שאטרסטוק)

שיטת מצליח? לקוחה לשעבר של חברת הסלולר פרטנר (אורנג') שבחרה לעזוב את חברת אורנג' לפני כשנתיים לחברה המתחרה החדשה - הוט מובייל, קיבלה שנתיים לאחר הניוד - במסגרתו שילמה את חובותיה לחברה - חשבונית על סכום של 110 שקלים ללא הסבר, זאת למרות שהיא כבר אינה לקוחת החברה.

לטענת הלקוחה, כאשר החליטה לעזוב את חברת אורנג', היא ישבה מול נציגי השירות של החברה על מנת להסדיר את תשלומי מכשיר הטלפון שברשותה. בסופו של דבר, כך היא מספרת, היא שילמה לחברה סכום של למעלה מ-1,000 שקלים עבור סגירת כל החוב, זאת על מנת שלא יצוצו חובות בהמשך.

הקבלות על התשלום לפני שנתיים (סריקה, כיכר השבת)

אלא שלמרות שכיסוי החוב המגובה במסמכים שמציגה הלקוחה, היא הופתעה לקבל כעבור כמעט שנתיים חשבונית על סך כ-110 שקלים מהחברה. בחשבונית נכתב כי החיוב עבור מחזור החיוב הנוכחי הוא בסך 30 שקלים בנוסף לחיוב ממחזור חיוב קודם בסך כ-80 שקלים, זאת כאמור למרות שהיא איננה לקוחה של חברת אורנג' מזה כשנתיים.

החיוב המפתיע לאחר כשנתיים (סריקה, כיכר השבת)

לאחר שסברה כי מדובר בטעות, מכיוון שכאמור, כשעזבה את חברת אורנג' דאגה כי לא יוכלו לצוץ חיובים נוספים, פנתה הלקוחה לחברת אורנג' בניסיון להבין מדוע חויבה למרות שכבר שילמה את כל חובותיה. אלא שנציגי שירות הלקוחות לא ידעו להסביר לה את החיוב, והבטיחו כי מנהל בשירות הלקוחות ייצור עמה קשר.

לטענתה, היא לא זכתה למענה מחברת הסלולר וסברה כי בחברה הבינו שמדובר בחשבונית מוטעית, בעקבות כך היא התעלמה ממכתב החיוב - מה שהוביל למכתב מעורכי הדין של חברת פרטנר בדרישה לתשלום מיידי בסכום של כ-160 שקלים.

מחברת פרטנר (אורנג') לא התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר