תיעוד מסוריה

כך מתמודדים הסורים עם ההתקפות על השווקים: עלאווים בכלובים

ארגון המורדים הסורי מתמודד עם התקפות חיל האוויר הרוסי בשיטה מקורית: הוא כולא חיילים עלאווים שנתפסו בשנים האחרונות ומציב את הכלובים בשווקים שקיים חשש כי יופצצו מהאוויר. תיעוד (בעולם)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: צבא האיסלם)

אחרי מאות אזרחים הרוגים, כך מתמודדים המורדים הסורים עם הפצצות השווקים: בחודשים האחרונים החל משטר אסד להפציץ שווקים אזרחיים בערים המוחזקות על ידי כוחות המורדים בסוריה, עם דגש על העיירה 'דומה' שסמוכה לדמשק הבירה. בהפצצות נהרגו מאות אזרחים סורים ועשרות מורדים שהופצצו בחביות נפץ המושלכות ממטוסים ומסוקים סוריים.

בתגובה, בשעות האחרונות פרסם ארגון המורדים הסורי האיסלמיסטי "צבא האיסלם" כי החליט להתמודד עם ההתקפות בשיטה מקורית: הארגון החל לכלוא חיילים עלאווים שנתפסו בשנים האחרונות, כמו גם את בני משפחותיהם בכלובים ניידים שמוצבים בתוככי השווקים הומי האדם.

במידה והסורים אכן יפציצו את השווקים העמוסים גם בחפים מפשע, הרי שגם קציני הצבא הסורי מהעדה העלוואית יהרגו בהפצצות. הכלובים הניידים מתניידים בין השווקים השונים בעיירה.

בסרטון תעמולה ששחרר הארגון נראה גבר שמספר כי הוא קצין מהעדה העלוואית, בדרגה המקבילה לדרגת רב סרן, שכלוא כבר 3 שנים בידי ארגון המורדים האיסלמיסטי וכי הוא מוצב בכלובים בתוככי השווקים. בסרטון נראים עוד שני גברים המספרים כי הם ממוצא עלוואי ומבקשים מחיל האוויר הרוסי לחדול מההפצצות.

לפי אתר wahareport.com, הגברים בסרטון מספרים כי מאה כלובים כאלו פוזרו בין בתי התושבים ברחבי העיירה, וכי אם המקומיים ימותו גם הם (העלאווים. ח.א) ימותו יחד אתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר