ראש הממשלה נגד עסקת סלקום - גולן טלקום: "עשה סיבוב על המדינה. לא אאשר את ההסכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להתנגד לעסקת המיזוג בין חברת גולן טלקום לחברת סלקום. נתניהו אמר לשר האוצר כחלון בשיחות סגורות: 'גולן עשה סיבוב על המדינה ולא עמד בהתחייבויות' (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
מיכאל גולן (צילום: אסף רביבו)

ראש הממשלה נגד גולן טלקום: ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להתנגד לעסקת המיזוג בין חברת גולן טלקום לחברת סלקום, שהודיעה על הרכישה לפני מספר שבועות. כך דווח הערב (ראשון) ב"חדשות 2". על פי הדיווח, נתניהו אמר לשר האוצר משה כחלון, שמתנגד נחרצות לעסקה, בשיחות סגורות כי הוא יתנגד לעסקה, שצפויה לפגוע קשות בתחרות בשוק הסלולר שהתפתח בשנים האחרונות.

ראש הממשלה אף תקף קשות את מיכאל גולן כשהוא אומר בשיחות סגורות כי 'גולן עשה סיבוב על המדינה וכי הוא לא עמד בהתחייבויות עליהם חתם עם משרד התקשורת', ולכן הוא לא יאשר את העסקה.

ראש הממשלה, שמכהן גם כשר התקשורת וגם כשר הכלכלה, מחזיק בידו את הכוח לטרפד את העסקה, שכאמור, על פי כל ההערכות צפויה לפגוע באופן חסר תקדים בתחרות בשוק הסלולר שגולן טלקום שותפה לו במידה משמעותית. משמעות ההתנגדות של ראש הממשלה היא ככל הנראה ביטול העסקה או הכנסת סייגים משמעותיים ביותר שיגנו על התחרות.

לפני ימים ספורים במהלך דיון בנושא בוועדת הכלכלה תקף מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, שנחשב למקורבו של ראש הממשלה, באופן קשה את מיכאל גולן כשהוא אומר כי "לא על גולן טלקום תקום ותיפול התחרות. משרד התקשורת מחויב לתחרות שנוצרה בענף הסלולר בארבע השנים האחרונות ולירידת המחירים - והיא תישמר".

פליבר הוסיף כי "המשרד מתכוון לפעול בכל האמצעים נגד חברת גולן טלקום, שהפרה ביודעין את הוראות הרישיון והיא לא תזכה להקלות והטבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר