לפני כולם

הפיצ'ר החדש של פייסבוק חושף: החברה מחזיקה במאגר הביומטרי הגדול בעולם

פיצ'ר חדש שנוסף אצל חלק ממשתמשי פייסבוק מזהה פרצופים של חברי פייסבוק בתמונות שאתם מצלמים במכשיר הסלולרי ומציע לכם לשלוח אותם ישירות למצולם. טוב או רע? אתם תשפטו (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
ההתראה שקיבלנו כשצילמנו חבר פייסבוק (צילום מסך ושאטרסטוק)

מפחיד או יעיל? בשבועות האחרונים עובדת ענקית האינטרנט פייסבוק על ייעול אפליקציית המסרים המידיים שלה - פייסבוק מסנג'ר, כשלצורך כך הטמיעה החברה מספר פיצ'רים חדשים בהם אפשרות לזיהוי חברי הפייסבוק שלכם שמופיעים בתמונות שעל המכשיר הסלולרי שלכם.

בימים האחרונים, החלה פייסבוק להרחיב את האפשרויות בפיצ'ר, כשמשתמשים שהוזמנו להתנסות בפיצ'ר החדש שכולל את אחד ממנגנוני זיהוי הפנים הטובים בעולם, קיבלו בימים האחרונים התראות פוש מיד לאחר צילום תמונה של חבר פייסבוק שזוהה בהן הוצע לשלוח לו את התמונה ישירות.

צילמתם תמונה של חבר? זו ההתראה שתקבלו בקרוב

מדובר בשדרוג משמעותי, שכן התמונות שמצולמות דרך אפליקציית הצילום הרגילה במצלמה עוברות עיבוד מהיר במיוחד והפרצופים מזוהים ברמת דיוק גבוהה ואפילו מפתיעה.

ככל הנראה ענקית הרשת תפתח את הפיצ'ר לכל המשתמשים בקרוב, זאת על מנת להעלות דרמטית את נפח השימוש באפליקציה של פייסבוק ש'מתחרה' בווטסאפ ששייכת גם היא לפייסבוק.

מנגנון זיהוי הפנים של פייסבוק פותח על ידי החברה הישראלית Face.com אותה רכשה פייסבוק לפני מספר שנים. החברה כאמור הצליחה לפתח מנגנון זיהוי פנים יעיל, מהיר ואולי גם מפחיד במידה מסויימת, שיכול לזהות ביעילות פרצופים של כל משתמש פייסבוק. במילים אחרות: חברת פייסבוק מחזיקה בעצם במאגר הביומטרי הגדול בעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר