קידוש השם בתחנת הדלק: "ראש הישיבה גרם לי לראשונה להרגיש גבוה"

"רוב הלקוחות נכנסים, מתדלקים ויוצאים. חלק מסתכלים עליי מוזר בגלל שאני שונה" סיפר המתדלק נמוך הקומה בהתרגשות, "אבל אבא שלך, ראש הישיבה, גרם לי לראשונה להרגיש גבוה" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך "Nuggets of Inspiration")

לפני כשנה נסעה חנה מלכה גלדצהלר, בתו של הרב אליהו יהושע גלדצהלר מניו ג'רזי לניו יורק, ועצרה בתחנת דלק כשגילתה שמיכל הדלק שלה ריק. המתדלק, אדם נמוך קומה, ניקה את שמשות החלון אך נעצר לפתע ודפק על החלון לאחר שראה את תמונת אביה, ראש ישיבת "אור ישראל" הרב אליהו יהושע גלדצהלר זצ"ל, ברכב.

המתדלק שאל את חנה מלכה איך היא מכירה את האיש שבתמונה והיא סיפרה לו כי האיש הוא אביה. המתדלק סיפר לה כי הוא "מחפש אותו כבר שנתיים" וכי אביה היה נכנס לתחנת הדלק בקביעות והיה משוחח עמו.

חנה מלכה סיפרה למתדלק כי אביה נהרג בתאונת דרכים לפני חודשים ספורים, המתדלק התחיל לבכות וסיפר כי "רוב הלקוחות בתחנת הדלק נכנסים, מתדלקים ויוצאים. חלק מסתכלים עלי מוזר בגלל שאני שונה, אבל אבא שלך יצא מהרכב והסתכל לי בעיניים ואמר לי "אתה ההשראה שלי, יש לך כל סיבה שבעולם להישאר במיטה ולשחק את משחק הקרבן, למרות זאת אתה בוחר להתנהג כאילו אין לך נכות ולהגיע לעבודה כל יום".

"הוא היה יוצא כל יום מהרכב ומדבר איתי, הוא היה משמש לי חברה והיה קורא לי אדם ענק", מספר המתדלק. האב סיפר למתדלק כי הוא נוסע לישיבת "אור ישראל", בה משתמש כראש ישיבה ל-200 בחורים. ראש הישיבה סיפר למתדלק כי בכוונתו לדבר עם הבחורים על התובנה שלימד אותו המתדלק הנכה, "אני אומר להם 'אם הוא יכול אתם וודאי יכולים'".

ויני, המתדלק, מספר כי היום בו פגש את ראש הישיבה, היה היום בו לראשונה אי מישהו גרם לו להרגיש גבוה וכי ראש הישיבה שינה את חייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר